Sprzęgło do MK2 1,6 lub swap NA 1,8
: sob sie 29, 2009 12:56
Witam.
Powiedzcie mi jak wygląda sprawa z wymianą sprzęgła.
Mechanik mi powiedział, że za 250 Sachs będzie OK do mojego 1,6 Golfika.
Zastanawiam się czy szukać używki - chyba nie bardzo. Planuję też Swap na 1,8 sam silnik i nie wiem czy sprzęgło do 1,6 potem wytrzyma. Chyba ze są takie same...
Używane może się chyba okazać szmelcem po miesiącu..
Kupić i założyć nowe ?? Podejdzie potem pod automat ??
Widzę to tak - Golf Szary 1,6 ma dostać 1,8 po automacie, ale na TĄ skrzynię 5biegów manualną. Tu sprzęgło jest słabe i zaczyna ślizgać się, więc nie ominie kupno nowego sprzęgła.
Drugie auto jakiekolwiek ma dostać ten 1,6 silnik i automat... Potem się zobaczy co z budą itd..
Dalej: Czy sprzęgła spod automatu i manuala są pasowne ?? Skrzynia wiem już, że się różni i to sporo. Ale skoro rozrusznik jest w innym miejscu to czy taka sama tarcza na kole dwumasowym ??
W ogóle to jest na forum ktoś z wiedzą jaki silnik najlepiej trafić ??
Wiem, że najlepiej znaleźć automat w 1,8, bo nie będzie kręcony i bez gazu to jak dostanie teraz lpg to go nie wysuszy szybko...
Jaki ma mieć symbol KR FR ... ???
Najprościej też chyba kupić całe auto na chodzi - żeby widzieć i czuć jak jeździ a potem wywalić silniki z obu i tylko przestawić budy na wyciągnięte silniki ??
Wiadomo - na wierzchu łatwiej sprawdzić rozrząd, wymienić oleje skrzyni i silnika i całą resztę sprawdzić...
Powiedzcie czy jest to wykonalne gdy mam tylko garaż i chęci?? Jakiś mały dźwig by się znalazł
Powiedzcie jak to pochytać i objąć umysłem... :O
Powiedzcie mi jak wygląda sprawa z wymianą sprzęgła.
Mechanik mi powiedział, że za 250 Sachs będzie OK do mojego 1,6 Golfika.
Zastanawiam się czy szukać używki - chyba nie bardzo. Planuję też Swap na 1,8 sam silnik i nie wiem czy sprzęgło do 1,6 potem wytrzyma. Chyba ze są takie same...
Używane może się chyba okazać szmelcem po miesiącu..
Kupić i założyć nowe ?? Podejdzie potem pod automat ??
Widzę to tak - Golf Szary 1,6 ma dostać 1,8 po automacie, ale na TĄ skrzynię 5biegów manualną. Tu sprzęgło jest słabe i zaczyna ślizgać się, więc nie ominie kupno nowego sprzęgła.
Drugie auto jakiekolwiek ma dostać ten 1,6 silnik i automat... Potem się zobaczy co z budą itd..
Dalej: Czy sprzęgła spod automatu i manuala są pasowne ?? Skrzynia wiem już, że się różni i to sporo. Ale skoro rozrusznik jest w innym miejscu to czy taka sama tarcza na kole dwumasowym ??
W ogóle to jest na forum ktoś z wiedzą jaki silnik najlepiej trafić ??
Wiem, że najlepiej znaleźć automat w 1,8, bo nie będzie kręcony i bez gazu to jak dostanie teraz lpg to go nie wysuszy szybko...
Jaki ma mieć symbol KR FR ... ???
Najprościej też chyba kupić całe auto na chodzi - żeby widzieć i czuć jak jeździ a potem wywalić silniki z obu i tylko przestawić budy na wyciągnięte silniki ??
Wiadomo - na wierzchu łatwiej sprawdzić rozrząd, wymienić oleje skrzyni i silnika i całą resztę sprawdzić...
Powiedzcie czy jest to wykonalne gdy mam tylko garaż i chęci?? Jakiś mały dźwig by się znalazł
Powiedzcie jak to pochytać i objąć umysłem... :O