Wymiana klocków i tarcz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Dannovan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn maja 25, 2009 18:36
Lokalizacja: z daleka

Wymiana klocków i tarcz

Post autor: Dannovan » śr sie 26, 2009 21:16

Auto: Golf MK4 1.9 TDI.

Byłem dzisiaj wymienić klocki i tarcze. Mechanik powiedział mi, że będzie na początku gorzej hamować ale potem się poprawi.

Po przejechaniu 15 km i zaparkowaniu zauważyłem, że z dołu samochodu a dokładnie idealnego środka, jakby przekątne przeciąć cieknie płyn.
Zadzwoniłem do niego i powiedział, że mam się nie przejmować i do jutra samo ustąpi, gdyż to efekt tego, że dolali hydrolu do maksimum a teraz są nowe klocki i musi się wszystko dobrze dopasować.

Nie wiem zatem, czy mechanik ma rację, czy też powinienem się bardziej przejąć?

Nie miałem wcześniej auta tak więc nie mam w tym doświadczenia.

Proszę o informacje w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony śr sie 26, 2009 21:16 przez Dannovan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Post autor: seba198666 » śr sie 26, 2009 21:23

napewno nie powinien cieknac. tam wszystko powinno byc szczelne.chyba ze odpowietrzali(ale po co to nie wiem chyba ze zmieniales plyn w ukladzie hamulcowym) i nie wytarli poprostu tego co im wycieklo. sprawdz czy napewno dokrecili przewod i odpowietrznik zeby nie bylo ze bedziesz jechal samochodem a ty nagle hamulcy zabraknie


seba

Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » śr sie 26, 2009 21:26

Niby musi się wszystko dopasowac ale z tego jak piszesz to cieknie ci centralnie z środka a tam są tylko jednolite przewody hamulcowe i to nie centralnie tylko trochę z boku bo centralnie jest rura od wydechu, więc coś jest nie tak trochę no ale poczekaj z dobę.