Strona 1 z 1

[Golf MK2, Pierburg2e2] Pali na zimnym na 3 gary ..

: pt lis 04, 2005 18:15
autor: krystian
Witam.
Mam Vw Golfa Mk2 1.3 + LPG, gaznik Pierburg2e2. Jak postoi samochod cala noc i rano go odpalam na zimnym silniku, po kilkunastu sekundach po odpaleniu tak trzesie samochodem jakby palil na 3 gary, po jakims czasie tj. 2-3 minuty okolo, wszystko wraca do normy i jest ok. Spotkal sie ktos z takim czyms? Czego to moze byc przyczyna? Prosze o pomoc.

: pt lis 04, 2005 18:31
autor: Agamek12
Kabel WN, kopułka rozdzielacza, palec rozdzielacza, świeca.....

: pt lis 04, 2005 18:39
autor: krystian
Agamek12 pisze:Kabel WN, kopułka rozdzielacza, palec rozdzielacza, świeca.....
Kopolka rozdzielacza albo palec rozdzielacza? a gdzie to dokladnie sie znajduje i z czym to dziala?

: pt lis 04, 2005 21:50
autor: endriu
myślę ,żeraczej się zalewa paliwem z powodu żle działającego ssania.zobacz na zdjętym filtrze czy przepustnica powietrza jest uchylona w czasie pracy silnika na ssaniu,jak nie to lekko ją uchyl ręcznie i zobacz jaki będzie efekt.

: pn lis 07, 2005 09:35
autor: Agamek12
krystian pisze:
Agamek12 pisze:Kabel WN, kopułka rozdzielacza, palec rozdzielacza, świeca.....
Kopolka rozdzielacza albo palec rozdzielacza? a gdzie to dokladnie sie znajduje i z czym to dziala?
To jest to, z czego wychodzą wszystkie (5) kable zapłonowe

: pn lis 07, 2005 15:50
autor: czyś
endriu pisze:myślę ,żeraczej się zalewa paliwem z powodu żle działającego ssania.zobacz na zdjętym filtrze czy przepustnica powietrza jest uchylona w czasie pracy silnika na ssaniu,jak nie to lekko ją uchyl ręcznie i zobacz jaki będzie efekt.
Może tak być. Uchyl skubaną tak na 1/2-2/3 do pionu i sprawdź, czy pomoże (przepustnica urządzenia rozruchowego, prostokątna)

: pn lis 07, 2005 21:53
autor: jantar
Na 100% siłownik ssania nie działa prawidłowo i nie uchyla przepustnicy rozruchowej zaraz po włączeniu silnika. Miałem to samo. Kup nowy siłownik od skody faworitki ok. 80 zł albo poszukaj na szrocie sprawnej używki. Wymiana ok. 10 min. pracy.

: pn lis 07, 2005 22:17
autor: Paweł Marek
Jak ktoś nie ma kasy na ten siłownik to podpowiem że można go naprawić, robiłem to w mojej Jettcie i działał 10 lat az do sprzedaży auta. Siłownik wyciągnąć z gaźnika. Po obcięciu kołnierzyka plastykowego rozpołowić go nożem, wyciągnąć starą membranę, dorobić nową z dętki rowerowej. Złożyć na silikonie, dodatkowo dorobić 3-4 klamerki metalowe na około żeby się trzymało. 15 min roboty. Najpierw tylko trzeba sprawdzić czy faktycznie membrana szczelona dmuchając w wężyki usteczkami :)