(mk2)Tłuste i parujące szyby...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

(mk2)Tłuste i parujące szyby...

Post autor: ck » pt lis 04, 2005 14:08

Ostatnio jak włączę ogrzewanie to po jakimś czasie szyby robia sie tłuste i zaparowane.Nie moge sobie z tym poradzic,juz myłem je trzy razy i dalej to samo.Co to może byc,przecierz w tamtym roku tak się nie działo



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pt lis 04, 2005 14:14

odkrec korek od chłodnicy badz zbiorniczka wyrównawczego(tam gdzie sie wode nalewa) i powąchaj... potem zagrzej auto i włącz ciepłe powietrze i wąchaj jak tak samo bedzie smierdziec lub podobnie to nagrzewnica ci przecieka badz rurki doprowadzajace wode doń są nieszczelene...dlatego ci pauje...



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » pt lis 04, 2005 14:19

na 200% wycieka Ci płyn chłodzący.. może to być maly wyciek i nie masz nigdzie mokro. Gdy nagrzewnica jest gorąca i wystarczy,że trochę płynu się sączy, to będzie on parował i dlatego masz zaparowane i tłuste szyby..
teraz tylko trzeba poszukać czy cieknie Ci z przewodów czy z nagrzewnicy.. lepiej jeśli gdzieś jest przewód nieszczelny lub niedokręcony..

powodzenia


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pt lis 04, 2005 14:26

mokro nie ma nigdzie bo sprawdzałem



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » pt lis 04, 2005 14:27

no to niestety musisz się dostać do nagrzewnicy.. w technicznych jest teraz aktualny wątek jak to zrobić. jest też na www porada..

tu masz linki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=26141
http://vwgolf.pl/porady/nagrzewnica.html


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw lis 24, 2005 20:44

Z ogrzewaniem jest tak iz jak załącze ciepłe na full to cos na chwilę zaśmierdzi,ale po paru sekundach juz nic nie czuć(sam moment przestawienia z zimnego na ciepłe)



Awatar użytkownika
mnich
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt lis 30, 2004 22:14
Lokalizacja: Chorzów

Re: (mk2)Tłuste i parujące szyby...

Post autor: mnich » czw lis 24, 2005 21:23

ck pisze:Ostatnio jak włączę ogrzewanie to po jakimś czasie szyby robia sie tłuste i zaparowane.Nie moge sobie z tym poradzic,juz myłem je trzy razy i dalej to samo.Co to może byc,przecierz w tamtym roku tak się nie działo
Na 100% nagrzewnica ,mialem to samo.Wymienilem i jest zajebiscie.
Kupisz nowa na alegro za 40 zl http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=66524054

Wymiana jest banalna,zrobilem to sam a nie znam sie kompletnie na samochodach

Zacznij od tych plastikowych pulek od strony kierowcy i pasazera pod deska.Wyciagnij srodkowe kratki nawiewu i odkrec tam takie dwie srobki,potem odkrec galke zmiany biekow i wyciagnij srodkowa konsole tam gdzie jest popielniczka.Otwierasz maske,odczepiasz cybanty ktore sa na wezach tak aby je odczepic od nagrzewnicy(czekaj az plyn wyleci) i odkrecasz dwie nakretki pod wezami idacymi do nagrzewnicy i jedna ktora jest po przekatnej.Wracasz do samochodu, odczepiasz tunel idacy z wiatraka do obudowy nagrzewnicy (na takich zatrzaskach), odkrecasz frontowa obudowe nagrzewnicy (kilka srubek w glowka na srubokret krzyzakowy + takie plastikowe nakretki chyba na "10") i tekie trzy linki ktore ida od regulacji(nogi,szyby,cieple,zmine, sa na takie zatrzsaskach metalowych).Potem ciagniesz powoli calosc do siebie tak zeby te dwie sruby co pod maska odkreciles wyszly z otworow i ta trzecia co byla po przekatnej (ona jest z komina wentylatora chyba)Gdy to masz (moga byc jeszcze dwie srubki, umnie nie bylo ale jest miejsce na nie,wiec mozesz je tam miec) to nagrzewnica wyjedzie jak z szuflady do gory.PRZY WYCIAGANIU NAGRZEWNICY Z TEJ SZYFLADY UWAZAJ ZEBY NIE PRZECHYLIC BO CI SIE PLYN WYLEJE.



Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » czw lis 24, 2005 21:27

Prawdopodobnie nagrzewnica ma mały przeciek i czeka cie wymiana (na nowa bo uzywana moze ci tak samo sie rozwalic po miechu).

Witam Mnicha ! Jak tam nagrzewnica, ciepło sie jezdzi? Pozdro!



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw lis 24, 2005 22:54

Nagrzewnica 100 %



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pt lis 25, 2005 16:22

Dzisiaj zauważyłem,że cieknie coś spod osłony w okolicy nagrzewnicy,jakas brubna ciecz,pewnie płyn chłodniczy chociaz kolor troche inny.Czy ktoś juz kupował tą nagrzewnice za 40zł na allegro,bo sie zastanawiam nad nią i czy do wszystkich golfów mk2 jest jednakowa?Mój 1.6D 86r.



Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » pt lis 25, 2005 17:41

Ja kupowałem i jeszcze kolega i jest ok. Wydaje mi sie ze bedzie pasowac, bo takie same nagrzewnice sa do golfów jak i do pasków.



Ksys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Ksys » pt lis 25, 2005 17:48

ja bede zamawiał nie długo te nagrzewnice(za tydzień) i też mam 1.6d 86r więc jak zmienie to dam znać:)


Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pt lis 25, 2005 18:58

z tego co widziałem na www.automotosklep.pl to powinna pasować,bo do mk2,mk3 i paska są podne takie same,no ale pytam,bo chcę być pewny na 100%,a cena naprawdę atrakcyjna.

[ Dodano: Pią Lis 25, 2005 22:12 ]
Pytałem czy będzie pasować do mojego diesla i odpowiedział,ze w dieslu były 2 rodzaje 525 mm długości i 672 mm,ta druga prawdopodobnie do TD,ale trzeba by było zmierzyc długość rdzenia,czyli samą część aluminiowa,żeby byc pewnym,ale żeby to zrobić to najpierw trzeba by było nagrzewnicę wyciagnąc,a to znaczy,że nie mógłbym jezdzić autem ,a mi niestety samochód potrzebny,a od wyciągnięcia do odebrania przesyłki minie jakiś tydzień pewnie.Dieslowcy zgłaszać się jeśli juz wymienialiście nagrzewnicę.



Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » pt lis 25, 2005 23:52

Nigdy nie słyszałem o różnych rodzajach nagrzewnic do "dwójki". Zawsze jak się gdzieś powie "nagrzewnica do golfa" to wszyscy wiedzą o co chodzi i nie zadają żadnych pytań. Ja w zeszłym roku kupiłem na Allegro i jest git.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 235 gości