Strona 1 z 1

Podlaczenie alarmu do seryjnego centralnego

: wt sie 25, 2009 22:18
autor: marcinkoz2910
witam

zakładałem sobie alarm do golfa 4 z seryjnym zamkiem centralnym (elektrycznym) i opcją komfortu czyli domykanie szyb z kluczyka

i pozostało mi kilka opcji niepodłączonych, czyli:

- odcięcie zapłonu (mam wszystko już podłączone tylko gdzie i jaki kabelek przeciąć żeby było to odcięcie? może być od pompy lub cewki)

- domykanie szyb po zamknięciu auta z pilota (podłączyłem ten przewód pod sygnał zamykania zamka i wszystko fajnie zamyka szybki ale odbija rygielki... i na dodatek nie wiem dlaczego po otwarciu auta z pilota otwiera troszkę szyby... jak to rozwiązać? podpiąć się pod inny przewód? czy może jakąś diodę czy przekźnik muszę zastosować?)

- sygnał krańcówki drzwi (gdzie szukać przewodu i jaki ma on kolor który bedzie podawał sygnał o otwarciu drzwi? potrzebuje takiego wspólnego co będzie reagował na oby dwoje drzwi, wersja 3D)

- dioda sygnalizacyjna (które przewody w przelotce w drzwiach są od diody LED przy rygielku? bo chciałbym się pod nią podłączyć z nowym alarmem)


potrzebuję kolory przewodów i przybliżoną lokalizację gdzie je szukać

: wt sie 25, 2009 22:31
autor: cens
marcinkoz2910 pisze:- odcięcie zapłonu (mam wszystko już podłączone tylko gdzie i jaki kabelek przeciąć żeby było to odcięcie? może być od pompy lub cewki)
pompa paliwa może być ;)
marcinkoz2910 pisze:po otwarciu auta z pilota otwiera troszkę szyby...
hmm... moim zdaniem centralka alarmu za długo podaje prąd na otwarcie i w efekcie szyby się otwierają. to tak jakbyś włożył kluczyk do zamka i przytrzymał w pozycji otwierania. może da się gdzieś w alarmie przestawić czas podawania napięcia przy otwieraniu.

: wt sie 25, 2009 22:58
autor: szaki
co do diody sygnalizacyjnej to nie to co masz w drzwiach. W drzwiach masz deadlocka, natomiast dioda sygnalizacyjna informuje o stanie (uzbrojenie) alarmu. Podlączenie do diody deadlock mozna wykonac sciagajac tapicerke, ale na twoim miejscu zalozylbym osobna diode sygnalizujaca stan alarmu, a deadlock niech osobno informuje o zaryglowaniu pojazdu
Co do szybek - tak jak przedmówca - za dlugi sygnal na zameczki leci, powinnobyc regulowane, zerknij i instrukcje alarmu