silnik gx i co dalej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silnik gx i co dalej
witam mam silnik o oznaczeniu gx i to tyle co na temat jego wiem prosze o porady
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
no niewiem czy taki awaryjny , ale kazdy ma swoje doswiadczenia , ja mam taki sam silnik i chodzi bardzo fajnie nie mam z nim problemow jesli chodzi o wtrysk , kiedys mialem tylko klopot z zaworem dodatkowego powietrza ale to tylko ta jedna usterka silnika a mam juz nastukane ponad 400tys jak sie dba o silnik to bedzie dlugo smigal . Ja napewno bym nie zamienil na jednopunkta
Zyj kolorowo :)
Gx jest bardzo przyjemny do jazdy. Idzie za nogą - wtrysk mechaniczny. Ja jeżdzę od kilku miesięcy taką golfiną i jestem zachwycony. Mi też obroty falują na benzynie, ale da się to znieść. Możesz mieć jedynie problemy z regulacją, jesli masz instalacje gazową, bo nikt nie chce się dotykac do wtrysku mech. jeśli jest zagazowany.
falowanie silnika "GX" moze byc przez uszkodzona sonde lambda ( z czasem sie zuzywa jak kazda czesc), druga rzecz co do obrotow na biegu jalowym to tez zawor dodatkowego powietrza, moze sie przycinac wtedy go wyciagnac i - zostawic np na noc w benzynie , przeplukac go srodkami do przepustnic , wtedy bedzie lzej pracowal i napewno lepiej, dobrze tez jest przeczyscic przepustnice jak dawno nie bylo to robione, oraz "luftwage" przy rozdzielaczu paliwa tylko tu ostroznie zeby jej nie przygiac bo wtedy klopot.
Zyj kolorowo :)
na forum spotkalem sie tez ze GX posiada wtrysk K-JETRONIC mechaniczny i KE-JETRONIC eloktroniczno mechaniczny ktore sie roznia od siebie, dobrze jest wiedziec jaki sie ma wtrysk, w KE-JETRONIKU jest napewno sonda lambda niewiem jak jest w przypadku K-JETRONIC
[ Dodano: Pią Lis 04, 2005 3:02 pm ]
ja mam podlaczone pod swiatla drogowe przez przekaznik
[ Dodano: Pią Lis 04, 2005 3:02 pm ]
ja mam podlaczone pod swiatla drogowe przez przekaznik
Zyj kolorowo :)
zawor dodatkowego powietrza znajduje sie przy kolektorze ssacym patrzac od przodu silnika po prawej stronie, do niego dochodzi waz z gumy od przepustnicy i drugi maly do glowicy i kostka z instalacji, przykrecony jest na dwie sruby imbusy, a co do podlaczenia na VAG-a jesli o to ci chodzilo to tego silnika nie ma jak podlaczyc. Sonda lambda jest wkrecona w kolektor wydechowy, kabel od sondy jest podlaczony do pomaranczowej kostki ( u mnie jest pomaranczowa kostka na jedna wsowke) w poblizu cewki zaplonowej.
Zyj kolorowo :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 313 gości