Temperatura + wycieki oleju
: wt sie 25, 2009 13:53
Witam,
Problem mam nastepujacy. Podczas jazdy, czy to w miescie, czy na trasie, utrzymuje mi sie temperatura w okolicy 100 stopni. Wystarczy 20 minut w samochodzie i juz mam wskazowke na poziomie 100 stopni. Po zgaszeniu silnika wiatrak nadal chodzi.
Doszukuje sie problemu w nieprawidlowo dzialajacym czujniku temperatury, ktory nieprawidlowo wskazuje temperature na wskazowce i powoduje nieuzasadnione uruchamianie wiatraka.
Czy moja diagnoza jest trafna to raczej bym chcial skonfrontowac z waszymi opiniami.
Trapi mnie jednak druga sprawa. Mam rowniez wycieki spod korka oleju i zastanawiam sie czy moze to miec jakis zwiazek ze zbyt wysoka temperatura silnika (wiec czujnik musialby byc dobry, a usterka siedzi gdzie indziej). Po odkreceniu korka przy uruchomionym silniku nie ma przedmuchow, tylko troche chlapie, wiec mysle ze nie ma problemu z cisnieniem na cylindrach. Korek zdaje sie scisle przylegac i dobrze uszczelniac wlew oleju, ale to moze tylko zludzenie.
Pytanie mam takie. Czy moze sie cos dziac z glowica w przypadku takich objawow jak opisalem wyzej ? Czy moze wycieki spod korka nie maja zadnego zwiazku z temperatura pokazywana na desce rozdzielczej ?
No czekam na wasze sugestie.
Pozdrawiam
Problem mam nastepujacy. Podczas jazdy, czy to w miescie, czy na trasie, utrzymuje mi sie temperatura w okolicy 100 stopni. Wystarczy 20 minut w samochodzie i juz mam wskazowke na poziomie 100 stopni. Po zgaszeniu silnika wiatrak nadal chodzi.
Doszukuje sie problemu w nieprawidlowo dzialajacym czujniku temperatury, ktory nieprawidlowo wskazuje temperature na wskazowce i powoduje nieuzasadnione uruchamianie wiatraka.
Czy moja diagnoza jest trafna to raczej bym chcial skonfrontowac z waszymi opiniami.
Trapi mnie jednak druga sprawa. Mam rowniez wycieki spod korka oleju i zastanawiam sie czy moze to miec jakis zwiazek ze zbyt wysoka temperatura silnika (wiec czujnik musialby byc dobry, a usterka siedzi gdzie indziej). Po odkreceniu korka przy uruchomionym silniku nie ma przedmuchow, tylko troche chlapie, wiec mysle ze nie ma problemu z cisnieniem na cylindrach. Korek zdaje sie scisle przylegac i dobrze uszczelniac wlew oleju, ale to moze tylko zludzenie.
Pytanie mam takie. Czy moze sie cos dziac z glowica w przypadku takich objawow jak opisalem wyzej ? Czy moze wycieki spod korka nie maja zadnego zwiazku z temperatura pokazywana na desce rozdzielczej ?
No czekam na wasze sugestie.
Pozdrawiam