Sprawdzenie stanu samoregulatora linki sprzegla
: pn sie 24, 2009 14:08
Witam
W ksiazce Obsluga i naprawa VW golf jest napisane:
-wcisnac 5 razy do oporu pedal sprzegla , az zacznie dzialac samoregulator.
-koniec dzwigni wylaczenia sprzegla powinien dac sie przesunac pod naciskiem reki o okolo 10 mm w kierunku od sprzegla w przecwinym razie wymienic linke.
A teraz moj problem:
Kompletne sprzeglo i linka wymieniona rok temu, przejechane ok 30 tys.km, a teraz auto powoli sie rozpedza, pod gorke to wogole nie chce jechac i biegi wchodza ze zgrzytem. Stalo sie to z dnia na dzien. Auto zaparkowalem wieczorem, a rano kicha. Czyli rozumiem ze jak u mnie po 5 nacisnieciach moge przesunac stopke duzo nizej, tak okolo 30 mm lub wiecej w dol, nie mierzylem, to linka do wymiany? Mam cicha nadzieje ze to linka , a nie sprzeglo.
Dzieki z gory za podpowiedz
Pozdrawiam
Cibuk
W ksiazce Obsluga i naprawa VW golf jest napisane:
-wcisnac 5 razy do oporu pedal sprzegla , az zacznie dzialac samoregulator.
-koniec dzwigni wylaczenia sprzegla powinien dac sie przesunac pod naciskiem reki o okolo 10 mm w kierunku od sprzegla w przecwinym razie wymienic linke.
A teraz moj problem:
Kompletne sprzeglo i linka wymieniona rok temu, przejechane ok 30 tys.km, a teraz auto powoli sie rozpedza, pod gorke to wogole nie chce jechac i biegi wchodza ze zgrzytem. Stalo sie to z dnia na dzien. Auto zaparkowalem wieczorem, a rano kicha. Czyli rozumiem ze jak u mnie po 5 nacisnieciach moge przesunac stopke duzo nizej, tak okolo 30 mm lub wiecej w dol, nie mierzylem, to linka do wymiany? Mam cicha nadzieje ze to linka , a nie sprzeglo.
Dzieki z gory za podpowiedz
Pozdrawiam
Cibuk