Strona 1 z 1

Wymiana zaworka zwrotnego oleju PN

: sob sie 22, 2009 21:47
autor: Olafejs
Witam mam pytanie ponieważ będę się szykował do wymiany popychaczy w 1.6 PN sugerując się foto poradą KLIK i kieruje do was pytanie gdzie znajduje się ten zaworek żeby go też wymienić odrazu :) Czy ktoś mógłby również pomóc w wymianie oringu przy kółku rozrządu:) znaczy powiedziec co i jak :)

Czy to możliwe żeby w ASO komplet popychaczy (podają że 10 jest w komplecie) kosztowały 120 zł ?? ponieważ słyszałem ze 1 kosztuje 25zł :)

: ndz sie 23, 2009 10:03
autor: jeryk10
popychaczy masz w koplecie 8 nie 10 Zeby wymienic uszczelniacz to musisz kolko zebate odkrecic od walka Jak walek oczywiscie bedziesz mial na wierzchu O jaki zaworek Ci chodzi

: ndz sie 23, 2009 10:11
autor: miś fazi
widzisz w fotoporadzie na drugiej fotce między drugą a trzecią szklanką ? troszke z boku masz taki wypust z mosiądzu , w tych silnikach to jest prawdopodobnie zaworek zwrotny zapobiegający odpływowi oleju

: ndz sie 23, 2009 10:13
autor: Olafejs
miś fazi, Dokładnie o ten chodzi :) jeryk10, wiem ze 8 jest w silniku ale piszą ze kupując masz 10 nie wiem o co chodzi.

: ndz sie 23, 2009 10:17
autor: jeryk10
miś fazi pisze:widzisz w fotoporadzie na drugiej fotce między drugą a trzecią szklanką ? troszke z boku masz taki wypust z mosiądzu , w tych silnikach to jest prawdopodobnie zaworek zwrotny zapobiegający odpływowi oleju
Ok jarze

[ Dodano: 23 Sie 2009 10:21 ]
Pierwszy raz sie spotykam zeby bylo w koplecie 10 Nie raz kupywalem i bylo 8 Pewnie zalezy od firmy Ja kupuje popychacze firmy TRW

: ndz sie 23, 2009 10:22
autor: miś fazi
w nowszych wersjach silników , rozwiązanie jest troszkę inne , są zrobione specjalne kanaliki odpowietrzające , i tam zaworka już nie ma

: ndz sie 23, 2009 10:29
autor: Olafejs
Ja patrzałem w ASO to może błąd lub jakieś zapasowe :) A wracając do tematu czy ktoś wie może jak wyjąć ten zaworek ?? Odkręca się czy jak ?

: ndz sie 23, 2009 10:36
autor: miś fazi
z tego co pamiętam to jest wprasowany i są problemy , najlepiej przemyć czymś co rozpuszcza syf ze starego oleju i przedmuchać sprężonym powietrzem