MK 3 zbieżność na tyle, da się ustawić czy nie?????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

MK 3 zbieżność na tyle, da się ustawić czy nie?????

Post autor: piotrsrokosz » czw lis 03, 2005 16:12

Byłem dziś w warsztacie mechanicznym i gości mi powiedział iż nie ma możliwości ustawiania zbieżności tylnych kół. Po połączeni z tyną belką kąt jest stały. Czy to prawda??? Na tylnym kole po badaniu zbieżności wyszło że jest przestawiona, rok temu było OK, a dzwona żadnego nie miałem. Ewentualnie jak mogło sie to przestawić??


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » czw lis 03, 2005 20:04

Z tyłu w mk III nic sie nie ustawia!!!! :grin:



Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » czw lis 03, 2005 20:06

A moze koledze chodzi o geometrie kol a nie o zbieznosc?



marekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn cze 06, 2005 09:16
Lokalizacja: Lyski - Rybnik
Kontakt:

Post autor: marekk » czw lis 03, 2005 20:11

ale to nie zmienia faktu ze z tylu praktycznie nie ma regulacji-- a po jakis mega dziurach nie jezdziles przypadkiem-- o to przeciez u nas nie trudno



Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » czw lis 03, 2005 20:41

maverik pisze:A moze koledze chodzi o geometrie kol a nie o zbieznosc?
A co z tą geometrią? Czy objawem może też być ściąganie?


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » czw lis 03, 2005 20:47

Pierwszym objawem zlej geomentrii jest napewno scinanie opon.



Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » czw lis 03, 2005 20:56

maverik pisze:Pierwszym objawem zlej geomentrii jest napewno scinanie opon.
Być może o to mi chodzi, bo jadąc słychać zwiększony chałas. Łożyska napewno to nie są bo sprawdzane były niedawno na warsztacie.


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

jaxes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw mar 10, 2005 02:36
Lokalizacja: Lindów
Kontakt:

Post autor: jaxes » czw lis 03, 2005 23:12

ten temat był poruszany już w poprzednim tygodniu, więc poszukaj i może szybciej znajdziesz odpowiedź.
A generalnie nie reguluje się z tyłu geometrii ani zbieżności, bo to jest sztywna oś, ale ponieważ "polak potrafi", więc jeśli jest taka potrzeba to na upartego da rade wyregulować nawet sztywną oś :)



ajkc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:32
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: ajkc » pt lis 04, 2005 22:40

możesz mieć wybite simerbloki które mocują tylną oś do nadwozia wtedy tylne koło lekko może pójść do tyłu z jednej strony (jak jedziesz po wybojach dodatkowe głuche stuki z tyłu) -paskudna wymiana



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości