Strona 1 z 1

Golf mk3 2.0 Gaśnie !!!

: pt sie 21, 2009 14:12
autor: golfmk3gti
Witam, przetrzepałem cale google i oczywiście nic konkretnego na swoj problem nie znalazlem mianowicie 12 odpowiedzi zadna prawidlowa :/ a wiec problem wygląda nastepująco: gdy jade autem i np. wcisnę sprzegło auto spada mi tak z obrotow ze potrafi zgasnąć, nie dzieje sie tak za kazdym razem, ale praktycznie za każdym spada na takie nickie obroty ze zapala sie kontrolka od ładowania- czasem auto zgaśnie czasem nie. Dodam jeszcze ze na poczatku objawy te były nieco słabsze, teraz tak sie nasilily ze juz ciezko sie jezdzi. Prosze o pomoc

: pt sie 21, 2009 15:32
autor: pawel szymczak
golfmk3gti, sprawdz obudowę filtra powietrza, moze gdzie jest pęknieta i za dużo powietrza dostaje i się poprostu dławi. Posprawdzaj również wezyki od podcisnienia, może sa gdzieś spękane, również sprawdz rórę łączacą obudowe filtra. Bo jeszcze moze być krok, tzn. silniczek krokowy, moze juz sie wyrobił, i w momencie schodzenia z obrotów już nie trzyma ustawionych 900rpn.

: pt sie 21, 2009 17:04
autor: golfmk3gti
Obudowy filtra powietrza nie ma, jest założony filtr stożkowy. Co do weżyków do podciśnienia są ok, podobny problem miałem w mk2 GTI i tam własnie szfankowały te wężyki-lewe powietrze,(jednak musi tam byc naprawde wszystko szczelne nie popękane bo nie bedzie prawidłowo chodzić).nie wydaje mi sie to także silniczek krokowy gdyż auto trzyma obroty idealnie na 900 i nic sie nie buja. Narazie rozmawiałem z mechanikiem i stawiam na czyszczenie przepustnicy.

: pt sie 21, 2009 17:22
autor: Freeq
Skoro zapala Ci się kontrolka ładowania to sprawdź alternator... Być może masz przebite diody lub zwarcie między uzwojeniami...
Masz LPG? Jeśli tak to wymień filtr gazu... Sprawdź też w jakim stanie jest filtr paliwa.
Sprawdzałeś świece, przewody, kopułkę i palec?

: pt sie 21, 2009 18:07
autor: golfmk3gti
kaczor82829 ma rację, wyczyściłem przepustice (spirytus w szpraju :grin: ) i auto śmiga jak nóweczka, powiem wiecej nawet nie zdejmowałem całego ustrojstwa z kolektora ssącego, tylko zdjąłem rure dolotową i od zewnątrz dokładnie wyczyściłem przepustnice (czarna była :panna:) Temat możemy zamknąć
Dzięki za pomoc!!!