Jak sprawdzić alusy zanim się je kupi ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Jak sprawdzić alusy zanim się je kupi ??

Post autor: Razal » śr lis 02, 2005 22:02

Najprawdopodobniej w sobote nabęde do mojego GT aluski BBS szprychowe 15" - mam pytanko - Jak można je sprawdzić, na co zwrócić uwagę, żeby w bagno nie wpaść ??

Są przywiezione z niemiec - tyle o nich wiem jak narazie ;)


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » śr lis 02, 2005 22:31

Najwazniesze to zeby byly dobre ranty. Jezeli ubite sa ranty moze byc tak ze byly prostowane lub ktos jezdzil po kraweznikach. Przejedz palcem to mozna wyczuc. Najlepiej ogladac umyte bo wtedy wszystko widac :grin:
No i zwroc uwage zeby byly okragle :helm: :pub:


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Krayes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt cze 28, 2005 19:20
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Krayes » śr lis 02, 2005 22:36

Przy okazji ogladania rantów czy sa równe i nie powyginane sprawdz szprychy czy nie ma nigdzie zadnego babelka. Ja tak mialem i po kilku miesiacach felga tragiczna wiec sprzedalem i wymienilem na FMG. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Jeszcze coś

Post autor: Razal » śr lis 02, 2005 23:06

Okazuje się że te fele to BBS'y seryjnie montowane do VW Corrado

Rozmiar 6,5Jx15H2 ET33 - i właśnie te ET mnie zastanawia bo z tego co wiem to Golf ma wieksze ET - czy takie fele podejdą do Golfa III ??


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » śr lis 02, 2005 23:53

podejdą bez problemu ;) najlepiej to wrzuć na wyważarkę i wyjdzie czy są proste czy nie.....jeżeli są proste to możesz brać....ale zawsze istnieje ryzyko że były naprawiane....a jak były dobrze naprawione to ciężko to zobaczyć.....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Kozathe1st
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:05
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Kozathe1st » czw lis 03, 2005 00:12

Przede wszystkim dokładnie zbadaj felge wizualnie i organoleptycznie :bajer: zarówno ranty jak i szprychy. Daj sobie dużo czasu na to. Uzywane ---> napewno coś znajdziesz. :hmm:
Sprwadź jeszcze otwory do śrób czy nie są wybite. Zdarza sie, że przy ostrej jeździe poprzedniego urzytkownika owych felg (szczególeni auta z napędem na tył) robi się "jajo" z otworu na śróby.
Nie działaj pod wpływem emocji (czyt. podobają sie ---> kupuje). Czasami naprawde warto troche poczekać przemyśleć może coś lepszego sie trafi. :wink:



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw lis 03, 2005 00:14

przede wszystkim to wzrokowo, jak wydają sie ok (tylko nie ciesz michy bo sprzedajacy to wytczai i bedzie grał twardego, kamienna twarz i to tak jak by coś ciagle nie pasowało i było żle) to potem jedz do wulkanizatoraz tym facetem i tymi kołami niech on załozy na beben wyważarki i sprawdzi wszystkie po kolei, prostośc itp, nie powinien kasy wogle wziasc za ten manewr albo najwyzej 10zł!

ja kupowałem fele bbs'a we wrocławiu i jechałem tam z krakowa, powiem szczerze ze tak robiłem, wulkanizator zauważył mała nierównosć na feldze i szybko mu wcisnełem 10 w łape i powiedział głośno ze ta naprawa to 100zł bedzie kosztować:D i tyle kolo sprzedajacy spuscił bo tak sie targowałem, w sumie koszt 4 felg to 450zł z oponami 4mm z tyłu i 6,5mm z przodu kupiłem a jak wyważałem potem to tylko jedna była do wyważenia, tak to wszystkie fele proste i bez zadych odważników z tymi oponami, pisze bo nie miały zadnych odważników jak je kupowałem.


Aha bardzo ważne, jak powiesz ze kolesiowi ze chcesz jechac do wulkanizatora i on jakiegoś zaproponuje najlepiej wybierz innego i sam gdziś znajdz wczesniej z gazety alno cos, boto moze być ustawione, w dzisiejszych czasach ludzie strasznie kreca!!!!

a co do ET to powinno być przy 6,5" et45 tak jest orginalnie ale et takie jak piszesz też podejdzie ale bedzie bardziej wewnątrz nadkola to koło i przy wiekszych nierównosciach albo załadowanym aucie moze lekko ocierac wewnatrz o nadkole samochjodu.
pozdro i powodzenia z aluskami:)


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw lis 03, 2005 00:41

do golfa trojki bylo Et 38 jak i 45



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw lis 03, 2005 01:11

w swoim mam 7,5J ET35 16" 205/45 i nic nie obciera więc nie rozumiem dlaczego 6,5J ET33 15" ma obcierać.....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw lis 03, 2005 01:16

daaroo pisze:do golfa trojki bylo Et 38 jak i 45
oczywiscie mowa o standardowych felgach stalowych



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Dzięki Panowie za dobre rady

Post autor: Razal » czw lis 03, 2005 08:15

w sobote pojade-zobacze-być może kupię ;)


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 456 gości