: śr sie 19, 2009 07:24
Sprawdź końcówki drążków i same drążki czy mają luzy, ew. wymień i jedź na zbieżność. Jeżeli zerwiesz końcówkę podczas jazdy to koło stanie w poprzek więc..
slon81 pisze:Cześć
Przyszła pora na mojego pierwszego posta.
Wczoraj zakładałem blaszki dystansujące klocki na lewym hamulcu przednim. Na koniec pracy, już po założeniu koła chciałem sprawdzić czy mam jakieś luzy i poruszałem kołem chwytając je z prawej i lewej strony, i bez większych problemów udało mi się nim ruszyć. Problem polega na tym że kierownica była zablokowana a ja mimo wszystko przestawiłem koło. Teraz gdy jadę na wprost wszytko jest ok, natomiast gdy skręcam w prawo lub lewo zaczyna mi piszczeć opona o asfalt, raczej tylko lewa opona. Gdy samochód stoi z kołami na wprost to odnoszę wrażenie że oba koła prawe i lewe są skierowane lekko do środka. Dodam jeszcze że wczoraj przed moim "majsterkowaniem" kierownicę miałem ustawioną symetrycznie, teraz jest skręcona jakieś 30 stopni w lewo.
Podpowiedzcie prosze gdzie mam szukać problemu, czy wystarczy tylko regulacja drążków kierowniczych czy to jakaś większa awarja?
Pozdrawiam
Bartek