...by biegi wchodzily lepiej - jak i co ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zulik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn paź 03, 2005 18:15
Lokalizacja: Ostrów wlkp. / Poznań
Kontakt:

...by biegi wchodzily lepiej - jak i co ?

Post autor: zulik » śr lis 02, 2005 20:06

Witam

Koledzy gdzie i co trzeba posmarowac (grafit moze byc ??? ) by biegi w golfie 3 wchodziły lekkciej :) ??



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » śr lis 02, 2005 20:10

cięgna od lewarka do skrzyni - te pod osłoną lewarka,aż do skrzyni.. grafit chyba może być.wszystko co ma właściwości smarujące. ja polecam smar łt-45 (taki lekko zielonkawy). o ile się nie mylę,to chyba też do łożysk..


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

zulik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn paź 03, 2005 18:15
Lokalizacja: Ostrów wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: zulik » śr lis 02, 2005 20:14

a te ciegna - to by sie do nich dostać to trzeba coś rozebrac ??

ile mozna by za takie cos wziasc ??
jak by kto to mial robic dla mnie ?



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » śr lis 02, 2005 20:53

musisz zdjąć tą osłonę i mieszek na dźwignie biegów.. i będziesz widział cięgna ;) nie wiem jak w mk3,ale w mk2 musisz po prostu podważyć osłonkę i zdjąć ją z zaczepów..


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

ZIELU

Post autor: ZIELU » śr lis 02, 2005 21:43

musisz najlepiej wejść pod auto (do kanału) i od skrzyni biegów wszystkie cięgna na przegubach wymyziać smarem, może być grafitowy, sam takim smarowałem



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw lis 03, 2005 00:24

ZIELU pisze:musisz najlepiej wejść pod auto (do kanału) i od skrzyni biegów wszystkie cięgna na przegubach wymyziać smarem, może być grafitowy, sam takim smarowałem
grafitowy jak sama nazwa pochodzi jest od grafitu a to bardzo wytrzymały smar np na łańcuchy itp na takie rpzeciażone leementy, a tu niec takiego w sumie niema, taki lt45 pownien wystarczyć. wejdz pod auto i przesmaruj tam te elementy co są z lewarkiem połaczone i powinno być lepiej.

P.S.
czy wszystkie mk3 miały taki ciezarek na cięgnie od skrzyni?? bo ja do mk2 taki dorabiałem i dużo lepiej biegio wchodzą!! moze koledze sie cos takiego rpzyda, jak cos to było już o tym wiele więc opcjha szujaj i znajdziesz:)
pozdrawiam


Mk3 GTI 16V ABF

arek gaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr lis 02, 2005 22:26
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: arek gaz » czw lis 03, 2005 00:34

Napewno miały 1,6 ,1,8 ,1,9TD i TDI



Awatar użytkownika
Puki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pn sie 08, 2005 15:49
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Puki » czw lis 03, 2005 12:50

A może trzeba troche podregulować w mk3 po lewej stronie patrząc na silnik jest przy cięgnach taki ciężarek tam jest regulacja.


Są auta i są VolksWageny

Awatar użytkownika
yellow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt lis 23, 2004 19:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: yellow » czw lis 03, 2005 15:48

arek gaz pisze:Napewno miały 1,6 ,1,8 ,1,9TD i TDI
TDI chyba nie wszystkie :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 438 gości