[mkIII]Mam problem z uszczelka glowicy!!Jestem za granica!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » śr lis 02, 2005 03:26

jeśli nie tracisz ciśnienia oleju,olej nie miesza ci się z płynem chłodniczym a tylko się poci na zewnątrz to możesz jeździć choć na pewno lepiej to zrobić-zorientoj się ile będzie kosztować naprawa,ile tego oleju ci gubi ten silnik


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
EvRo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt paź 04, 2005 14:36
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: EvRo » śr lis 02, 2005 09:28

ja też miałem podobny problem tylko nie byłem za granicą jeździć możesz tak jak powiedział kolega "t-tas" oczywiście musisz to kontrolować bo ja na początku miałem mały wyciek a póżniej leciało jak ze świni. I w końcu pokusilem sie na wymiane uszczelki kosztowało mnie to w kraju 200zł z uszcelką. A po zatym kontroluj korek i bagnet oleju jak bedzie mleko taka biała maź albo zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego jak płyn sie robi czarny to kicha to dalej sie nie ruszaj bo bedziesz musiał wymieniać wszystkie węze z wody a co za tym idzie to kupa kasy. POZDRO EvRo :grin:



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr lis 02, 2005 17:19

na korku wlewu oleju moze byc roznie ( maz kawa z mlekiem niewielkie ilosci), to ze wzgledu na roznice temperatur, bardziej kontroluj bagnet niz korek


Zyj kolorowo :)

ksorzel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

Post autor: ksorzel » śr lis 02, 2005 18:01

mialem podobnie zaczelo sie od niewielkiego pocenia przy uszczelce potem to juz lecialo konkretnie ale przez blisko 3 miesiace jezdzilem z leciutkim wyciekiem i mysle ze jak nie szalejesz autem i kontrolujesz ilosc oleju to na jakis czas mozesz odlozyc ta naprawe
jesli silnik jest w dobrym stanie to mysle, ze zniesie droge powrtona do polski, ja z takim wyciekiem pojechalem w lipcu nad morze zrobilem w tyga 1000 kilometrow i dopiero jak wrocilem zrobilem uszczelke
wybor nalezy do ciebie



ksorzel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

Post autor: ksorzel » śr lis 02, 2005 23:45

akurat to normalne ze olej leci jak silnik pracuje a jak jest wylaczony to nie, mysle ze powinienes znalezc jakis kanal i zagladnac pod spod auta, z gory moze wygladac na maly wyciek ale pod silnikiem moze byc porzadna plama oleju wiec zwroc na to uwage, przy okazji powinienes zlokalizowac dokladnei wyciek, co do zatykania silikonem miejsca gdzie cieknie to nie wiem lepiej niech sie specjalisci wypowiedza
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 372 gości