Golf IV 1.6 16V strasznie dymi po wymianie pierścieni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

b4rtus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 01, 2007 19:10
Lokalizacja: Wąsosz

Golf IV 1.6 16V strasznie dymi po wymianie pierścieni

Post autor: b4rtus » pt sie 14, 2009 23:43

Witam,

w moim golfie zerwał się pasek rozrządu. Mechanik wymienił zawory (trochę je powyginało :( ) i przy okazji kazałem mu wymienić pierścienie i uszczelniacze ponieważ brał prędzej olej. Niestety ale po wymianie golf zaczął strasznie dymić. Mechanik stwierdził, że to wina progów na cylindrach. Auto ma przejechane 200kkm. Przed zerwaniem paska auto w ogóle nie dymiło. Teraz jak dodaję gazu to jakbym jechał jakąś starą TATRĄ albo STAREM - siwy dym za mną. Dodatkowo podczas odpalania miga kilka razy żółta kontrolka oleju, później gaśnie. Nie znam się zbytnio na samochodach, więc proszę o poradę co dalej. Tak się nie da jeździć :(
Ostatnio zmieniony pt sie 14, 2009 23:44 przez b4rtus, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » sob sie 15, 2009 08:06

zacznijmy od kontrolki - coś jest nie tak z ciśnieniem oleju to raz, a dwa - na jakie pierścienie wymienił? na te składane? Ile kilometrów przejechałeś od tej naprawy - reklamuj naprawę



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob sie 15, 2009 08:32

nie wymienia sie pierscieni, jesli sa jakiekolwiek oznaki zuzycia tulei, bo po takiej wymianie zawsze bedzie tylko gorzej. wynika to z ulozenia starych pierscieni. jedyne co moze pomoc w tej sytuacji to zalac swiezy olej i filtr, na trase i *#cenzura#* przez 30km, potem znowu zmiana oleju i filtra. jesli to nie pomoze, to kaplica.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

greg

Post autor: greg » sob sie 15, 2009 10:20