Strona 1 z 3
Odpala bez transpondera immo...
: pt sie 14, 2009 22:07
autor: bujak81
... tzn wyciągnąłem z ciekawości transponder immobilisera z kluczyka i auto odpala i jedzie jak gdyby nigdy nic.
Czy ktoś ma jakieś sugestie co sam mógłbym sprawdzić?
Pozdrawiam
: pt sie 14, 2009 22:12
autor: jeryk10
Pewnie ktos kiedys immo wyrzucil i dlatego tak jest Jaki to motor jak to nie jest TDI to nigdy tam immo nie bylo
: pn sie 17, 2009 01:44
autor: bujak81
Że jak?? Jak narazie to twoje spostrzeżenie mnie (bez urazy) bawi. To po kiego mi w kluczykach transpondery?
: pn sie 17, 2009 07:00
autor: Damian-jg
jeryk10 pisze:Pewnie ktos kiedys immo wyrzucil i dlatego tak jest
Bardzo możliwe że immo szwankowało i zostało pominięte.
: pn sie 17, 2009 10:20
autor: jeryk10
bujak81 pisze:Że jak?? Jak narazie to twoje spostrzeżenie mnie (bez urazy) bawi. To po kiego mi w kluczykach transpondery?
bo ktos kiedys zmienial stacyjke i wstawil stacyjke od golfiny gdzie byl immo Odkrec obudowe kierownicy i zobacz czy jest obraczka immo
: pn sie 17, 2009 10:33
autor: norek111
jeśli niema cewki wkoło stacyjki to immo brak
: ndz sie 30, 2009 20:20
autor: bujak81
Więc sprawa wygląda tak jak poniżej. Jeżeli jest to cewka immo to gdzie można szukać przyczyny "nieszczelności" w układzie. Może ktoś miał podobny problem lub montował immo w swoim golferku i wie coś na ten temat.
Z góry dziękuję za wskazówki
: ndz sie 30, 2009 20:23
autor: sas_gti
usterka immo powinna spowodować brak możliwosci odpalenia silnika, a wyłączenie się immo.
Wygląda na to że masz zdjęty immobiliser, ewentualnie ktoś wymieniał ECU i zamontował takie nie wyposażone w immo.
: ndz sie 30, 2009 20:26
autor: miś fazi
to jest oryginalna pętla imo , te modele już miały , zobacz czy nie masz gdzieś w pobliżu pętli przyklejonego samego transpondera wyjętego z kluczyka , nieraz tak robią z obawy że mogą zgubić kluczyk i wtedy klops , albo ktoś obszedł imo , musisz jechać ręką po kablu od pętli i znajdziesz sterownik do imo , ale obejść fabryczne to nie takie proste , tak samo jak powrócić do oryginału
: ndz sie 30, 2009 20:27
autor: edzio
sas_gti pisze:usterka immo powinna spowodować brak możliwosci odpalenia silnika, a wyłączenie się immo.
Wygląda na to że masz zdjęty immobiliser, ewentualnie ktoś wymieniał ECU i zamontował takie nie wyposażone w immo.
jakie ECU jak to jest zwykły TD,jedyne co moze byc to zawór kodowy na pompie.
: ndz sie 30, 2009 20:31
autor: norek111
edzio pisze:jakie ECU jak to jest zwykły TD,jedyne co moze byc to zawór kodowy na pompie.
wylewny się zrobiłeś

: ndz sie 30, 2009 20:43
autor: edzio
Norek jaśniej proszę ,o co chodzi?
: ndz sie 30, 2009 20:45
autor: bujak81
Misiu Fazi z tą pentlą z transponderem może być coś na rzeczy dlatego, że poprzedni właściciel drugi kluczyk dał mi dorobiony oczywiście z transponderem bo cyt: tamten gdzieś zgubił. Auto miał pół roku a nie sądzę żeby miał aż tak zaawansowanego alzheimer'a, że przez tak krótki okres nie pamiętał co się stało z kluczykiem ale mniejsza z tym.
Jutro oczywiście przejdę się po kablu z nadzieją, że to w/w rozwiązanie ktoś zastosował, skoro piszecie też, że nie łatwo obejść immo.
: ndz sie 30, 2009 20:46
autor: Qto
Jeżeli ktoś obszedł immo to...łatwiej jest obejść immo niż usunąć takie obejście po jakimś magiku. Jak uda Ci się ogarnąć temat, po godzinach grzebania przy aucie, okaże się że auto nie odpala (immo nie halo)...bo pewnie ktoś nie robił obejścia bezcelowo. Podejrzewam, że immo po prostu nie działa.