Obroty Silnika falują ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dellegrad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 10:25
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Obroty Silnika falują ...

Post autor: dellegrad » pt sie 14, 2009 21:34

Witam,
Proszę o pomoc, mam G2 z 1990r. silnik 1.8 benzyna, jednopunkt. wtrysk.
Mam problem podczas stania np. w korkach ... na luzie silnika zaczyna "falować" - i dzieje się to tylko przy nagrzanym silniku - i tylko na luzie, po ruszeniu samochód zachowuje sie jakby normalnie. Dopóki silnik sie sie zagrzeje to obroty trzymaja sie ladnie ..
- wymieniłem podstawkę pod wtrysk (gumową) niestety nie pomogło, chociaż i tak nadawała sie juz do wymiany
- swiece ok, przewody ok

..pls pomocy, moze ktos juz mial taki przypadek.



Awatar użytkownika
Oxim
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: śr lut 25, 2009 00:59
Lokalizacja: Wydminy NGI
Kontakt:

Post autor: Oxim » pt sie 14, 2009 23:55

a sprawdzales wezyki podcisnieniowe lub np silownik przyspieszacza zplonu? a wężyk od serva hamulca tez moze byc walniety lub ma niezczelnosc


mój golfik MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3073862#3073862

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » sob sie 15, 2009 00:27

wąż który idzie do filtra węglowego sprawdź ,obiawy pasują do nieszczelności w tym układzie



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » sob sie 15, 2009 00:49

Obawiam się, że chyba nie masz węglowego. Może po prostu krokowiec


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

dellegrad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 10:25
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: dellegrad » sob sie 15, 2009 11:32

silniczk krokowy ..sprawdze...a jeszcze zapomniałem napisac ze gosc ktory ogladał silnik mowil cos o - przełączniku połozenia przepustnicy ??
a co do wezyków, czy macie moze jakis schemat jak powinny byc podlaczone... bo cos mi sie wydaje ze to tez moze byc przyczyna ... za wtryskiem mam wolne gnizdo do nalozenia wezyka i nic tam nie ma ??

dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony sob sie 15, 2009 11:34 przez dellegrad, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob sie 15, 2009 12:30

kwadrat pisze:Obawiam się, że chyba nie masz węglowego. Może po prostu krokowiec
a ty w podłuznicy prawej pod fitrem powietrza co masz ?? ? garnek z grochówka ?

[ Dodano: Sob Sie 15, 2009 12:32 pm ]
masz gaz ? mozesz zrobic resert ECU, tak dla pewnosci :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 336 gości