Strona 1 z 2

Po wymianie bendixu dalej to samo.

: pt sie 14, 2009 20:33
autor: Eso
witam. jakis czas temu gdy odpalalem samochod toslychac bylo zgrzytanie. dzis wymienilem bendix i coraz zadziej zgrzyta ale nadal zgrzyta. co moze byc wiinne???

: pt sie 14, 2009 22:20
autor: jeryk10
Zwrociles uwage na wieniec czy niema czasem zebow zbitych

: pt sie 14, 2009 22:31
autor: michalqqr
Eso, jakiej firmy założyłeś nowy bendix?

: sob sie 15, 2009 10:38
autor: Eso
jeryk10 pisze:Zwrociles uwage na wieniec czy niema czasem zebow zbitych
wlasnie nie bo ja tego n ie robilem. a nie musi sie tam jakas tuleja dotrzec?

: sob sie 15, 2009 10:46
autor: artur1902
tuleje sie poprostu wymienia. kupujesz gotowe wymiary.
moze być tak, że wirnik trze o magnesy na stojanie a powodem jest nadmierny luz na tulejkach i stąd ten zgrzyt
ale to tylko moje przemyslenia

: sob sie 15, 2009 10:49
autor: Eso
i co proponujecie z tym fantem zrobic??

: sob sie 15, 2009 10:53
autor: jeryk10
Jezeli zgrzyta to tej tulei tam moze jusz niema

: sob sie 15, 2009 10:55
autor: Eso
jest bo byla wymieniana

: sob sie 15, 2009 11:01
autor: gibon.vw
to że była wymieniana nie znaczy że została dobrze dobrana mogła mieć małe luzy przez co Ci teraz zgrzyta, sam nie możesz wyjąć rozrusznika i zobaczyć???

: sob sie 15, 2009 11:22
autor: Eso
a moze tak byc przez slaby akumulator??

[ Dodano: 15 Sie 2009 11:46 ]


mozecie zobaczyc jak chodzi

: sob sie 15, 2009 13:41
autor: tom17
możesz mieć wypalone styki w cewce i to ona przytrzymuje bendix

: sob sie 15, 2009 15:14
autor: guti
tom17 pisze:możesz mieć wypalone styki w cewce i to ona przytrzymuje bendix
czy ty wiesz jak wyglada bendix czy nie bardzo ??

: sob sie 15, 2009 15:43
autor: Zico63b
tom17 pisze:możesz mieć wypalone styki w cewce i to ona przytrzymuje bendix
Nic bym z tego nie zrozumiał...
Po pierwsze to tzw "bendix" jest sprzęgłem jednokierunkowym i cewki na pewno nie ma.
Po drugie Koledze chodziło zapewne o "wyłącznik elektromagnetyczny" mający włączać napięcie na rozrusznik; ta część ma i styki i cewkę ale cewka styków nie ma.
Tutaj, wracając do tematu, mogą być winne albo tulejki albo późno rozłączające sprzęgiełko czyli ten bendix.
Czy kluczyk był tak celowo długo trzymany czy też kluczyk był krótko a rozrusznik pracował jeszcze sekundę lub dwie po jego puszczeniu - wówczas mogłyby się "sklejać" styki wyłącznika.

: sob sie 15, 2009 17:21
autor: darthking
Eso pisze:a moze tak byc przez slaby akumulator??

[ Dodano: 15 Sie 2009 11:46 ]


mozecie zobaczyc jak chodzi

watpliwe przy golfie jak jest slaby akumulator przy odpalaniu bedzi etakie pykanie i wogole ci nie zakreci wyglada to bardziej na wieniec tzn kolo wiencowe albo zobacz te kolo co masz w rozruszniku moze jest do bani ma za male zeby albo ktores wyciete