Strona 1 z 2

Jak mam w koncu silnik? :|

: wt lis 01, 2005 21:56
autor: MistiqChild
Hejka Wszystkim....mam pytanko bo jużsam się zamotałem....zastanawia mnie oznaczenie mojego silnika bo niby mam MH czyli gaźnik ale ostatnio jak z dwiema osobami rozmawiałem to upierały się ze to jest na jednopunktowym wtrysku. I jak to w końcu jest bo sam już zgłupiałem. Przeglądałem listę oznaczeń silników i według niej to jest gaźnikowiec.

: śr lis 02, 2005 00:16
autor: MAREK 74
nie słuchaj głupot widziałeś 1.3 na jednopunkcie w MK2?

: śr lis 02, 2005 00:27
autor: MistiqChild
MAREK 74 pisze:nie słuchaj głupot widziałeś 1.3 na jednopunkcie w MK2?
w sumie to nie widziałem żadnego innego silnika oprócz swojego:) Dzięki
AAAAa jeszcze jedno pytanko....dużo byłoby roboty przy zmianie silnika na 1.6 gaźnik? Chodzi mi o wszystkie przewody itd. Dużo zmian jest przy tym?

: śr lis 02, 2005 00:43
autor: tauka
Pytanie dobre:] Też cały czas nad tym mysle, bo chciałbym coś mocniejszego. Ale może jakieś 1.8... :D

: śr lis 02, 2005 00:52
autor: szyki
MH jest silnikiem gaźnikowym na 200 %.

jeżeli masz na silniku okrągły filtr powietrza całkiem sporych rozmiarów, to jest to filtr nad gaźnikiem...

pozdro.

: śr lis 02, 2005 01:07
autor: Kaczor
MistiqChild pisze:
MAREK 74 pisze:nie słuchaj głupot widziałeś 1.3 na jednopunkcie w MK2?
w sumie to nie widziałem żadnego innego silnika oprócz swojego:) Dzięki
AAAAa jeszcze jedno pytanko....dużo byłoby roboty przy zmianie silnika na 1.6 gaźnik? Chodzi mi o wszystkie przewody itd. Dużo zmian jest przy tym?
dużo , zwłaszcza że skrzynia i zawieszenie inne - bez roboty możesz włożysz 1.4 na jednopunkcie i też będzie w miare bez problemów

: śr lis 02, 2005 01:26
autor: MistiqChild
Syncro...to znaczy że łatwiej jest wstawić jednopunktowy 1.4 niż 1.6 gaźnik? hmmm dziwne..tzn. wydawało mi się że łatwiejsza będzie podmiana pod 1.6. A ten 1.4 to już nie jest chyba z MKII?
Tauka...1.8 to już dla mnie za dużo...duże opłaty ubezpieczeniowe...nie mówiąc o paliwie :)

: śr lis 02, 2005 01:33
autor: Krzylu
co ty gadasz kolego
co do oplat to nie jest jakas kolosalna przpeasc
roznica 50-70zł na caly rok to wg ciebie duzo??
a eksplatacja auta bedzie duzo przyjemniejsza
wg mni eto niema co sie zastanawiac tylko wkladac 1.8 a nie brac 1.6
zobacz ile problemow maj auzytkownicy 1.6 chyba najwiecej
co chwile cos pada jak nie gaznik to jakis modul i jeszcze inne rzeczy

z przekladka z 1.3 na wiekszy bedzie juz podgorke
masz inaczej ulozony silnik
inaczej masz kolektor wydechowy
łapy silnika
jest sporo rzezby ale wykonalne
a bez przerobek to faktycznie 1.4 wejedzie i chyba 1.6 z mk3 one chyba tak samo sa pochylone jak mnie pamiec niemyli no i 1.3Diesel z polo :hmm: ofkorse joke
albo polo 1.3 GT 75Ps wle wg mnie szkoda sie bawic w takie cuda lepiej odrazu 1.8 wpakowac

: śr lis 02, 2005 01:48
autor: daaroo
niebylo 1.3 na jednopunktowym wtrysku

: śr lis 02, 2005 02:11
autor: eman
hej,
ja mam w karcie pojazdu MU w dowodzie U i jest to silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku i wcale to sie nie zgdza z http://vwforum.pl/silniki/tech5.html
i o co tu chodzi???
pozdrawiam
eman

: śr lis 02, 2005 06:48
autor: b8tz
eman pisze:hej,
ja mam w karcie pojazdu MU w dowodzie U i jest to silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku i wcale to sie nie zgdza z http://vwforum.pl/silniki/tech5.html
i o co tu chodzi???
pozdrawiam
eman

Pewnie masz NZ Wielopujktowy wtrysk......

[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 05:51 ]
Krzylu pisze:albo polo 1.3 GT 75Ps wle wg mnie szkoda sie bawic w takie cuda lepiej odrazu 1.8 wpakowac
Były tez takie wynalazki w polo jak G-40 :) pojemnosc 1.3, moc 112 KM, 8.5 do setki i spalanie na poziomie 8/100 :) Tylko szukać i montować:D

: śr lis 02, 2005 08:38
autor: eman
skoro NZ to dlaczego na karcie jest MU?

: śr lis 02, 2005 13:41
autor: slawekwro
a ja mam 1.8 na pełnym wtrysku i też nie wiem co to za model

: śr lis 02, 2005 14:00
autor: SToRM
slawekwro pisze:a ja mam 1.8 na pełnym wtrysku i też nie wiem co to za model
GX