Strona 1 z 1

Swap

: czw sie 13, 2009 23:21
autor: jegor
Witam

Zrobiłem swapa z mkIII 1.8 GAZ przełozyłem do mkII i takie oto problemy, dusi mi się jak daje mu mocno gazu i na jak wchodze w zakret to traci normalnie moc :/. Moze być to wina braku filtra powietrza i nie wymoontowany pod mono (jakaś cześć od gazu z dziurką?) aaa i padła mi pompka od 1.8 z mk3 i włozylismy od seat cordoby 1.6 94r mają one takie same cisnienie czy nie ?

: sob sie 15, 2009 00:24
autor: lordpop3
jegor, możliwe że ten element pod mono to właśnie jest mixer od gazu i siłą rzeczy jak odłączony został gaz to łapie zamiast niego lewe powietrze i mieszanka jest za bogata w tlen i przydusza :) lub cisnienie paliwa jest za małe przez co regulator przytrzymuje paliwko do uzyskania danego cisnienia na wstryskiwacz :) poczytaj młody !! :D

: sob sie 15, 2009 10:00
autor: Paweł Marek
jegor, co z pompką dokładniej. Mk3 ma jedną a mk2 dwie. Jeśli założyłeś do baku mk2 jedną od mk 3 to jak umocowana, wisi byle jak w baku czy jak to zrobiłeś.

: sob sie 15, 2009 16:35
autor: jegor
Tak kolego to wina pompki zatankowałem teraz pół baku i jest gitara czyli pompka siedzi za wysoko poprostu musze kupić nową

Pozdrawiam

: sob sie 15, 2009 17:15
autor: Paweł Marek
jegor pisze:poprostu musze kupić nową
skup się na tym, bo bez rzeźb nie wstawisz pompki z mk3 do baku mk2. Więc albo zostajesz przy układzie z mk2, czyli pompa podająca w baku i pompa ciśnieniowa pod podłogą, albo musisz jakoś umocować jedną pompę z koszem z MK3 tuż nad dnem baku

: sob sie 15, 2009 20:01
autor: jegor
ja doskonale o tym wiem ;) usadze ją na dnie samymy bo ta seatowska pompa jest krótsza od VW :) i jeszcze jeden mod to musze wbić troche rame w srodek bo mi koło zamachowe nieraz przywali ;) a to moze być niebezpiecznie ;)

: sob sie 15, 2009 20:12
autor: lordpop3
Paweł Marek, powiedz mi jaka jest ta pompa ciśnieniowa bo przerabiałem temat układów paliwowych w 16sto zawodówce bo przechodziłem z disla .To taki kosz pod samochód w którym jest filtr paliwka i akumulator paliwowy ? i jaką powinno mieć wydajność , z racji tego że mieszkam tam gdzie jegor, i widze go co dziennie to bym pomógł . moim zdaniem leprze wyjscie wsadzić układ z mk2 niż dłubać tą pompkę mk3 tym bardziej że trzeba kupić nową wiem że ta cisnieniówka do 16stki oscyluje 200 -400 pln używana a do zwykłego silniczka ?

: sob sie 15, 2009 21:38
autor: Paweł Marek
1-1.2 bara z RP ma takie ciśnienie jak należy do ABS, AAM z mk3. Ciśnienie nie wydajność, wydajnością sensu stricto się nie operuje przy doborze zwykłych pomp. Tylko widzisz kosz z pompą do mk3 kosztuje w podróbach grosze.