pompa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

misiek824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 18:46
Lokalizacja: KRAKOW

pompa

Post autor: misiek824 » wt lis 01, 2005 14:38

czee. mam pytanko czy da sie cos ustawiac na pompie paliwa w moim autku czy lepiej nic nie ruszac. problem w tym ze jak jade i wrzuce mu luz to tak dziwnie szarpie silnikiem i dopiero jak sie prawie zatrzymam to wszystko wraca do normy. podpinalem go pod komputer i wszystko jest ok. zero bledow i wszystko dziala. powiedzieli ze moze to byc cos z pompa paliwa i ze mozna ja sprobowac ustawic. da sie wogole cos tam ustawic????



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt lis 01, 2005 14:47

oczywiście że się ustawia , skoro podpinałes vaga to powinieneś odpalić vagscope i zobaczyć jaki jest kąt wtrysku - ma to kolosalne znaczenie i trzeba koniecznie ustawić pompe (3-4 śruby raptem) zwłaszcza po wymianie paska rozrządu , o czym 90 % mechaników - paproków nie wie


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

misiek824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 18:46
Lokalizacja: KRAKOW

Post autor: misiek824 » wt lis 01, 2005 14:54

a czy to sie ustawia jakas sruba na pompie. to chyba bedzie wlasnie z tym katem wtrysku. a czy przez to tez mi moze dlugo krecic przy zapalaniu?



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt lis 01, 2005 15:27

przez to , przez to ...
napisałem że ustawia się to pompą - całą pompą , nie śrubką - luzujemy pompe , obserwujemy wykres i przestawiamy na pracującym silniku


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

misiek824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 18:46
Lokalizacja: KRAKOW

Post autor: misiek824 » wt lis 01, 2005 15:31

acha. a to szarpanie na luzie chc nie zawsze to mam nadzieje ze przez to. ustawi mi to taki zwykly mechanik? duzo jest z tym roboty?



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt lis 01, 2005 15:33

roboty na 15 min , ale trzeba mieć sprzęt (laptopa z interfejsem) - kwestia do kogo pojedziesz


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

misiek824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 18:46
Lokalizacja: KRAKOW

Post autor: misiek824 » wt lis 01, 2005 15:38

dzieki.jutro sie wybiore i sprobojemy to ustawic. mam nadzieje ze pomoze.



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt lis 01, 2005 15:39

a jeszcze jedno , to chyba nie jest TDI na PD ?


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

misiek824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 18:46
Lokalizacja: KRAKOW

Post autor: misiek824 » wt lis 01, 2005 15:40

a co to pd?



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt lis 01, 2005 15:41

pompowtryskiwacze ... jakie oznaczenie silnika ?


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

misiek824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 18:46
Lokalizacja: KRAKOW

Post autor: misiek824 » wt lis 01, 2005 15:44

ma chba agr. zwykly 90ps. a mam jeszcze pytanie czy zakladali oryginalnie paski rozrzadu firmy hutchinson? pasek byl ponoc zmieniany niedawno. auto kupilem z francji a ta firma jest francuska ktora produkuje paski i uszczelniacze. raczej byl zmieniany?



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt lis 01, 2005 15:49

oryginalnie są znaki vw-audi, a w to "ponoć" bym nie ufał osobiście , chyba że jest jakaś książka serwisowa , a no jak 90 to nie pd ;)


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

misiek824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 18:46
Lokalizacja: KRAKOW

Post autor: misiek824 » wt lis 01, 2005 15:52

pasek wyglada jak nowy i jeszcze nawet napisy nie sa nic zdarte a przy 115tys juz by cos je zdarlo.moze zeczywiscie tej pompy nie ustawili.oby tak bo juz nie wiem co mam robic



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 370 gości