Strona 1 z 1

trzęsie kierownicą

: wt sie 11, 2009 23:31
autor: danioo
ja w temacie jak cisnę gaz to trzęsie mi kierownicą z tym, że najbardziej jest to odczuwalne w przedziale 100 - 120 km/h i przy wychodzeniu z łuku jak prostuję kierownicę

dodam, że koła mam wyważone, pierścienie centrujące są nowe (założone na sezon)

: śr sie 12, 2009 13:17
autor: Arn_Old
Miałem tak samo jak mi wybiło tulejkę tą tylną dużą w wahaczu, więc może sprawdź tuleje...

: śr sie 12, 2009 16:07
autor: danioo
tulejki wymianiałem w kwietniu i nie wygląda że są wybite

: śr sie 12, 2009 16:09
autor: doggie
przegub wewnętrzny walnięty

: śr sie 12, 2009 16:12
autor: S1BART1
Dokłanie jak kolega wyżej - przeguby wewnętrzne

: śr sie 12, 2009 21:57
autor: danioo
szanowni koledzy, jest możliwość ocenić który to przegub daje w kość?? dodam, że wydaje mi się, że przy większych prędkościach jak jadę z lekko wciśniętym gazem ( nie przyspieszam, ani nie hamuję) mam wrażenie, że słychać chrobotanie po prawej stronie, a przy niższej szybkości z kolei z lewej strony słyszę chrobotanie.

dodam, że przeguby zewnętrzne wymieniałem na przełomie listopada i grudnia zeszłego roku.

: śr sie 12, 2009 22:37
autor: J.B.S.
Trzeba podnieść auto i zobaczyc kóry jest bardziej luzny.
Osobiscie stawiam na prawy :grin:

: śr sie 12, 2009 23:35
autor: danioo
jbs-78 pisze:Trzeba podnieść auto i zobaczyc kóry jest bardziej luzny.
Osobiscie stawiam na prawy :grin:
dźwignąć auto i pokręcić kołem przód - tył ?? i to da rezultat 100 % ???

: śr sie 12, 2009 23:42
autor: J.B.S.
Najlepiej jak bys miał kanał lub podnosnik.
Podnosisz auto łapiesz jedna ręka za półoś,a druga za przegub przy skrzyni.
Tak abys mógł zobaczyc luz tylko na wewnetrzym przegubie.

Ten który ma wiekszy luz proponuje wymienić.Nie zaszkodzi po jakims czasie wywalić i drugi :grin:

: czw sie 13, 2009 00:04
autor: danioo
kolego powiedz mi jeszcze czy taki zużyty przegub może być powodem stukania podczas zmiany biegów i puszczania sprzęgła ??

: czw sie 13, 2009 20:37
autor: doggie
danioo pisze:kolego powiedz mi jeszcze czy taki zużyty przegub może być powodem stukania podczas zmiany biegów i puszczania sprzęgła ??
Miałem w Pasku zużyty wewnętrzny prawy ale defacto stuków nie było, tylko drgania podczas ciśnięcia gazu, nie sądzę aby przegub stukał, chyba że jest mocna wybity - tego nie wykluczam

powiem ci jeszcze, że ręką wogóle nie wyczuwalne były luzy, dopiero po rozmontowaniu przegubu namacalnie widać było że jest "podjedzony", szczęście że na chybił-trafił trafiliśmy na ten uszkodzony, czyli prawy

: pt sie 14, 2009 07:59
autor: danioo
kolego ja ewidentnie słyszę stuki z prewej strony oraz jest większy luz podczas puszczania sprzęgła

[ Dodano: 18 Sie 2009 09:44 ]
wczoraj poszarpałem się z autem na biegu oczywiście na zgaszonym silniku i słychać lekkie stukanie po lewej stronie mniej więcej w miejscu gdzie jest przegub koło skrzyni

mam jeszcze jedno pytanie czy mechanizm różnicowy też ma coś do moich dolegliwości ??