Strona 1 z 1

esp golf IV

: wt sie 11, 2009 19:42
autor: MKIVTDI
witam mam pytanko małe czy kontrolka ESP moze zapalac sie od pompowtryskiwaczy jezeli wystepuje błda na jednym z nich i silnik wtedy dostaje drgan i nie chce ciagnac wogóle strasznie jest zamulony nie wkrca sie na obroty jak powinien potyrzebuje pomocy z takim własnie problemem mam doczynienia

po podpieciu sie kompem wystepuja błedy 1314 oraz jakis tam z 4 pompowtryskiwaczem ze przekroczona jakas tam warosc nie pamietam wiecej nic nie ma

Re: esp golf IV

: wt sie 11, 2009 19:47
autor: doggie
MKIVTDI pisze:witam mam pytanko małe czy kontrolka ESP moze zapalac sie od pompowtryskiwaczy
nie, od uwalonego czujnika stopu albo czyjnika ESP, w przypadku awarii pompek pali się spirala świec żarowych

1314 to Sterownik silnika

: wt sie 11, 2009 20:33
autor: safik25
to ja się podepnę chodzi mi o błąd 01423 lateral acceleration sensor g200 poprawione luty na czujniku ale w żaden sposób nie mogę wykasować błędu (poprzez odpięcie aku. i Vag też nie daje rady ) teraz nie mam pojęcia czy zabieg który wykonałem pomógł bo za każdym szybszym zakrętem kontrolka znów zaczyna świecić :crazy: masakra może ktoś ma pomysł co z tym zrobić ??

Re: esp golf IV

: wt sie 11, 2009 21:41
autor: radzilla
nie pomoge do konca, ale odnosnie czujnika ESP to masz go w kolumnie kierownicy, nowy o ile dobrze pamietam to w ASO jakies 500 pln okolo, zakupilem z demontarzu za 100 i hula dobrze... jak powiedzial elekrtyk padl od niby wilgoci w furze po zimie. nie wiem czy cokolwiek pomoże ,ale moge wyslac zdjecia czujnika bo akurat mam na kompie.
Pzdr

Re: esp golf IV

: wt sie 11, 2009 22:57
autor: MKIVTDI
mettenos pisze:
MKIVTDI pisze:witam mam pytanko małe czy kontrolka ESP moze zapalac sie od pompowtryskiwaczy
nie, od uwalonego czujnika stopu albo czyjnika ESP, w przypadku awarii pompek pali się spirala świec żarowych

1314 to Sterownik silnika

nie musze jechac aby sie ona zapaliła jak chodzi na wolnych obrotach jest ok gdy troszke przegazuje to jaby dostawaql za mała dawke paliwa i nie ciagbnie jak powinien widac to po obrotomierzu potem zaczyba drgac silnic jakby chodził na 3 cylindrach a nastepnie zapala sie katrolka ESP i silnik straszke kuleje i drga wiec nie mam pojecia co mu moze dolegac

: wt sie 11, 2009 23:21
autor: edzio
przez błąd pompowtryska będzie zapalał się ESP,na 100%,wiedza z własnego doświadczenia .

: śr sie 12, 2009 03:22
autor: radzilla
ty dobra ziom na początek zajmijmy sie twoja gramatyka, pompowtryska to ty moze masz w d---- a po polsku to sie nazywa pompowtrysk! po drugie o ile jakikolwiek ziom u ciebie w bramie schodzi z PS3 (o ile wiesz w ogole o co chodzi w skrocie,bo domsylam sie ze jestes z miejscowosci ponizej 10 tys. mieszkanców) to pokminisz rachu ciachu niemiecki system i swoim intelektem skminisz ze ESP nie ma nic z tym co czynienia. pisze tak bo dosc mam pseudo znawców co piszą farmazony bo miejsocowe manieczki im zmknieto... elo!

wersja mniej pijacka

: śr sie 12, 2009 09:12
autor: edzio
radzilla pisze:skminisz ze ESP nie ma nic z tym co czynienia

czytaj uważnie,zanim coś głupiego napiszesz.