Nie trzyma obrotów-gaśnie gdy silnik jest ciepły
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie trzyma obrotów-gaśnie gdy silnik jest ciepły
Posiadam MK3 ABU 1.6 benzyna +gaz 94r. i mam taki problem a mianowicie jak jest zimny silnik to wszystko ładnie chodzi tak jak ma być ale jak chce go odpalić ponownie na ciepłym to na benzynie skaczą mi obroty aż wkońcu silnik mi gaśnie, w czym może tkwić problem. Dodam ze ostatnio wymieniałem świece, kable, silniczek krokowy i była czyszczona przepustnica ale bez adaptacji bo nie mam sprzętu do tego a po drugie nie bardzo umiem. PROSZĘ O POMOC :)
w 1 punktach nie robi się adaptacji , a usterkę morze powodować czujnik temperatury cieczy lub powietrza dolotowego znajdującego się nad wtryskiem
kolego zwróć uwagę na dolot powietrza czy klapka się przełącza <ciepłe zimne> i czy czasami coś nie jest tam zaślepione z racji instalacji lpg i nie dusi silnika
opisz kolego czy to na pb czy lpg
bliźniaczy temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258202
kolego zwróć uwagę na dolot powietrza czy klapka się przełącza <ciepłe zimne> i czy czasami coś nie jest tam zaślepione z racji instalacji lpg i nie dusi silnika
opisz kolego czy to na pb czy lpg
bliźniaczy temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258202
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 22:33 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
to to co pisałem sprawdź
instrukcja golfa i miernik w rękę i obmierzyć co podają , zadanie proste wymaga tylko czytania , przepustnice zostaw w spokoju narazie bo na lpg trzyma obroty , obmierz kolego tps w instrukcji jest podane co i jaka usterkę morze powodować czujnik temperatury cieczy lub powietrza dolotowego znajdującego się nad wtryskiem
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 23:37 przez dziabi3, łącznie zmieniany 2 razy.
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Witam.
Posiadam również 1,6 ABU + LPG I gen. też mam takie objawy, gdy przegrzeje silnik, np. w korkach, to po przełączeniu na benzynie, bądź odpaleniu auta na PB mam nierówne obroty i silnik gaśnie, no ale wtedy reset kompa i wszystko jest ok. Pytanie czy próbowałeś może reset komputera(zdjęcie klemy (-) na zimnym silniku na 30 min, a później uruchomienie i czekanie aż się włączy wentylator chłodnicy?
Gaziaż powiedział mi że takie objawy mogą powstawać bo komputer nie ma poprawnych parametrów na benzynie po przełączeniu z LPG, u mnie brakuje akurat emulatora sondy lambda i to podobno według gaziaża ma pomóc.
Wydaje mi się że problemy z czujnikiem halla powinny występować zarówno na benzynie jak i na LPG, a jeżeli tu akurat są tylko na benzynie to stawiałbym na coś innego niż czujnik halla.
Pozdrawiam
Posiadam również 1,6 ABU + LPG I gen. też mam takie objawy, gdy przegrzeje silnik, np. w korkach, to po przełączeniu na benzynie, bądź odpaleniu auta na PB mam nierówne obroty i silnik gaśnie, no ale wtedy reset kompa i wszystko jest ok. Pytanie czy próbowałeś może reset komputera(zdjęcie klemy (-) na zimnym silniku na 30 min, a później uruchomienie i czekanie aż się włączy wentylator chłodnicy?
Gaziaż powiedział mi że takie objawy mogą powstawać bo komputer nie ma poprawnych parametrów na benzynie po przełączeniu z LPG, u mnie brakuje akurat emulatora sondy lambda i to podobno według gaziaża ma pomóc.
Wydaje mi się że problemy z czujnikiem halla powinny występować zarówno na benzynie jak i na LPG, a jeżeli tu akurat są tylko na benzynie to stawiałbym na coś innego niż czujnik halla.
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 89 gości