Nie trzyma obrotów-gaśnie gdy silnik jest ciepły

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

staniol88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: śr lip 22, 2009 10:51
Lokalizacja: śląsk

Nie trzyma obrotów-gaśnie gdy silnik jest ciepły

Post autor: staniol88 » ndz sie 09, 2009 22:17

Posiadam MK3 ABU 1.6 benzyna +gaz 94r. i mam taki problem a mianowicie jak jest zimny silnik to wszystko ładnie chodzi tak jak ma być ale jak chce go odpalić ponownie na ciepłym to na benzynie skaczą mi obroty aż wkońcu silnik mi gaśnie, w czym może tkwić problem. Dodam ze ostatnio wymieniałem świece, kable, silniczek krokowy i była czyszczona przepustnica ale bez adaptacji bo nie mam sprzętu do tego a po drugie nie bardzo umiem. PROSZĘ O POMOC :):)



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » ndz sie 09, 2009 22:29

w 1 punktach nie robi się adaptacji , a usterkę morze powodować czujnik temperatury cieczy lub powietrza dolotowego znajdującego się nad wtryskiem

kolego zwróć uwagę na dolot powietrza czy klapka się przełącza <ciepłe zimne> i czy czasami coś nie jest tam zaślepione z racji instalacji lpg i nie dusi silnika

opisz kolego czy to na pb czy lpg

bliźniaczy temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258202
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 22:33 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

staniol88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: śr lip 22, 2009 10:51
Lokalizacja: śląsk

Post autor: staniol88 » ndz sie 09, 2009 23:02

na benzynie tak się dzieje ino



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » ndz sie 09, 2009 23:35

to to co pisałem sprawdź
a usterkę morze powodować czujnik temperatury cieczy lub powietrza dolotowego znajdującego się nad wtryskiem
instrukcja golfa i miernik w rękę i obmierzyć co podają , zadanie proste wymaga tylko czytania , przepustnice zostaw w spokoju narazie bo na lpg trzyma obroty , obmierz kolego tps w instrukcji jest podane co i jak
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 23:37 przez dziabi3, łącznie zmieniany 2 razy.


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
krzaku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 03:55
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: krzaku » ndz sie 09, 2009 23:52

tez mam 1,6 ABU i mialem takie same objawy, tyle ze moglem go ponownie odpalic dopiero jak ostygl... usterka - czujnik halla


[url=http://www.opolskivag.pl][img]http://www.kochamopole.pl/golf4-ani.gif[/img][/url]

michcio82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob lut 07, 2009 17:24
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: michcio82 » pn sie 10, 2009 00:10

Witam.
Posiadam również 1,6 ABU + LPG I gen. też mam takie objawy, gdy przegrzeje silnik, np. w korkach, to po przełączeniu na benzynie, bądź odpaleniu auta na PB mam nierówne obroty i silnik gaśnie, no ale wtedy reset kompa i wszystko jest ok. Pytanie czy próbowałeś może reset komputera(zdjęcie klemy (-) na zimnym silniku na 30 min, a później uruchomienie i czekanie aż się włączy wentylator chłodnicy?
Gaziaż powiedział mi że takie objawy mogą powstawać bo komputer nie ma poprawnych parametrów na benzynie po przełączeniu z LPG, u mnie brakuje akurat emulatora sondy lambda i to podobno według gaziaża ma pomóc.

Wydaje mi się że problemy z czujnikiem halla powinny występować zarówno na benzynie jak i na LPG, a jeżeli tu akurat są tylko na benzynie to stawiałbym na coś innego niż czujnik halla.

Pozdrawiam



staniol88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: śr lip 22, 2009 10:51
Lokalizacja: śląsk

Post autor: staniol88 » pn sie 10, 2009 14:41

nie nie próbowałem resetu kompa bo to do tego trzeba mieć program z tego co słyszałem



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sie 10, 2009 14:50

staniol88, odłączasz tylko klemy w aku na pół godziny a potem zimny silnik zapalasz i zostawiasz na luzie do pełnego nagrzania.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

staniol88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: śr lip 22, 2009 10:51
Lokalizacja: śląsk

Post autor: staniol88 » pn sie 10, 2009 17:50

ale czy to może być przyczyna mojego problemu, wydaje mi sie ze raczej nie co..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 89 gości