Strona 1 z 1
Przekładka zegarów z Mk III do Mk II
: pn paź 31, 2005 21:20
autor: Dioda83
Witam dzis sprawdzilem jak to bedzie sie mialo i nie jest tak idealnie jak to niektórzy twierdzili przynajmniej nie u mnie...Mam Mk II z 90 roku, jeden wtyk kosci i po podłączeniu buczy przekaźnik bodajrze 22 w listwie bezpiecznikow, wogole po podłączeniu do kosci świecą sie stale kontrolki od temp i oleju, po przekreceniu stcyjki zaczyna buczec przekaźnik 22 i wrazz nim zapala sie prawy kierunek ( ale tylko zegarach), Panowie czy coś jest nie tak z tym licznikiem czy co?? Czy moze jednak trzeb robic male zmiany w konfiguracji pinow?? Co o tym sadzicie??
: pn paź 31, 2005 22:25
autor: GTomek
: pn paź 31, 2005 22:53
autor: Dioda83
Teraz jest taki motyw ze podpialem ten licznik pod zasilacz w domu i do pinu 3 i 5 podlączylem mase a do 11 i 13 plus 12V ijest ok,wiec co sie moglo dziac w aucie?? czy nie bylo masy na pinie numer 5??
: pn paź 31, 2005 23:30
autor: jaxes
Kiedyś na próbe podłączyłem do swojego licznik od mk III i też przekaźnik i kontrolka od kierunków wariowały. Z kontrolkami też coś było nie tak, chociaż nie pamiętam teraz z którymi. Tak więc coś trzeba byłoby przerobić aby wszystko działało tak jak powinno.
: pn paź 31, 2005 23:42
autor: Dioda83
No właśnie ja tez do takiego wniosku dochodze, wydaje mi sie ze trzeba stworzyc dodatkowa mase na pinie nr 5, ale to tylko przypuszczenia, teraz zimno na dworze wiec dlubac nie ma co

ale jak tylko zrobi sie cieplo to ruszam dzialac ( niestety nie mam wart\sztatu gdzie moglbym siedziec godzinami

)