Strona 1 z 1

gaźnik pierburg 2e2

: ndz sie 09, 2009 20:59
autor: mac0071
Witam wszystkich. mam problem ze swoim golfem otóż zepsuł mi się potencjometr
zaworu przepustnicy/pierwszy aktywator przepustnicy, nie wiem skąd go wziąć i tak sobie pomyślałem, ponieważ nie tylko to jest zepsute w tym gaźniku to może bym kupił jakiś zamiennik tego gaźnika, może od jakiegoś starszego golfa? Naczytałem się już dużo o wadach tego gaźnika i po przemyśleniu w jakiej sytuacji się znajduję chciałbym wymienić gaźnik tylko nie wiem na jaki można? tak żeby wszystko działało jak powinno i żeby nie było tyle elektroniki. macie jakieś pomysły? mam benzyna + lpg, a pojemność to chyba 1600 chociaż że na silniku pisze 1.8 :/ wszystkie części biorę od golfów 1.6; 1.8, i wszystko pasuje więc chyba to nie jest aż takie ważne, jeśli czegoś zapomniałem, albo coś źle zrobiłem to proszę mnie poprawić :)

: ndz sie 09, 2009 22:29
autor: artur1902
witam. koledzy z forum zakładali gaźnik z fiata 125p ale wymagało to założenia cięgna od ssania. tutaj temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

: ndz sie 09, 2009 22:33
autor: Paweł Marek
napisałeś w tytule 2E2, a masz w PN Pierburg 2EE. Więc poza Weberem możesz założyć właśnie 2E2 czy zwykły dwugardzielowy gaźnik Pierburg z golfów II. Niestety też jest awaryjny, szczególnie jak się go suszy gazem. Za to napewno łatwiejszy do naprawy i zgodnie z twoim zyczeniem niema elektroniki

: pn sie 10, 2009 00:44
autor: mac0071
ups faktycznie pomyłka w druku chodziło mi o gaźnik 2EE, dzięki za pomoc jak czegoś jeszcze nie będę wiedział to napiszę, jeśli jest jeszcze kto miałby coś do powiedzenia to chętnie wysłucham jego rad :)

pozdrawiam

[ Dodano: 10 Sie 2009 14:58 ]
a może mi ktoś napisać co trzeba kupić do takiej przeróbki? tzn tak aby tylko włożyć i żeby hulało? bo nie chce mi się czytać aż 100 stron :/ z tego co widzę to potrzebny był by kolektor oraz gaźnik od fiata 125p no i linka od ssania, a co dalej?