ricky44 pisze:Rozmiar kół raczej nie gra tu roli
a wlasnie raczej ze gra role
zawsze sa jakies zawyzenia , ale nie 25 km , a powiedz jaki indeks predkosci masz ? bo moze licznik jest nie taki
jak zaczniesz kombinowac z przestawianiem wskazówki to sie pozniej nie połapiesz, bo po przestawieniu licznik przebigu bedzie miał przekłamania i tak 25 %
czyli zrobisz 100 km według wskazówki, a w rzeczywistosci bedziesz miał 125
i na kazdej setce masz 25 km wiecej
[ Dodano: Pon Sie 10, 2009 9:14 am ]
a w sumie jak sie indeks predkosci bedzie zgadzał , to slimaka tez mozesz sprawdzic
masz likne przykrecana ? czy wkladana w skrzynie a pozniej dociskana blacha i przykrecana ?
w kazdym badz razie jak masz linke przykreecana do tego czegos w skrzyni ,to najpierw odkrecasz linke, a pozniej to cos ze skrzyni wyciagasz delikatnie
tak samo jest jezeli linka od razu jest pakowana do skrzyni, bez zadnych połaczen po drodze, trzeba idealnie pionowo wyciagac sama koncowke linki, jak bedzie gdzies zahaczac, to znowu wlozyc i probowac dalej
nie ciągnac na siłe, bo jak slimak spadnie to módl sie zeby Ci sie udało wyjac slimak z góry
bo jak nie to masz dwa wyjscia, albo rozbierac skrzynie , albo zostawic slimak w niej i miec nadzieje, ze wpadnie gdzies gdzie nic nie zablokuje, albo poprostu go przemiela tryby
takze zawsze ryzyko jakies jest
Powodzenia
mozesz miec np zalozony slimak od diesla
poszukaj na forum czym one sie roznia, na pewno kolorami , w benzynie jest chyba czerwony a w dieslu biały, liczna zebów tez jest istotna