Strona 1 z 1

Plamy na asfalcie.

: sob sie 08, 2009 19:24
autor: Golf GTD
Golf II 3-drzwiowy, 1.3 (pełny wtrysk), rok 1990.

Samochód kupiłem niedawno i zauważyłem, że zostawiam plamy na postoju.

Obrazek

Mój samochód jest w sumie podobny do tego, też taki kolor i 3-drzwiowy, ale wziąłem to zdjęcie żeby zobrazować miejsca tych plam.

Częstotliwość kropli jest jakaś jedna na minute. Jak stoji całą noc w jednym miejscu to się robi taka wielkość plamy, na zewnątrz wysycha, ale w środku świeże. Substancja ta to raczej na pewno benzyna.

Najczęściej powstaje ta pierwsza plama a ta druga bliżej silnika niekoniecznie, po za tym ta druga jest mniejsza zawsze.

Przypuszczam, że leci z pompy paliwa a ta druga plama to chyba jakieś połączenie tego przewodu z czymś bliżej silnika.

Jestem umówiony na czwartek z mechanikiem (podobno dobry), ale chciałbym wiedzieć czego powinienem się spodziewać.

Wymiana pompy paliwa i przewodów ? (co będzie droższe), czy uszczelnienie czymś kolwiek tańszym ?

Jak myślicie?

P.S. Samochód działa w porządku nic nie wali ani przerywa.

btw... w sumie nie ma wielkich strat benzyny, ale nie chciałbym żeby jakiś spacerowicz wyrzucił peta "nieumyślnie" w tą plamę.

: sob sie 08, 2009 19:58
autor: tochu
Raczej z przewodów paliwowych, a nie możesz się rzucić pod auto i sprawdzić sam? Od razu byś wiedział na czym stoisz

: sob sie 08, 2009 20:32
autor: wojtas4589
Golf GTD pisze:Wymiana pompy paliwa i przewodów ? (co będzie droższe), czy uszczelnienie czymś kolwiek tańszym ?
Pewnie przewód popękał ze starości i się saczy benzin. Ja bym zmienił na nowy i nie zaklejał starego badziewia bo w drugim miejscu Ci pęknie. Ile może kosztować taki przewód góra 5zł za metr w motoryzacyjnym

: pn sie 10, 2009 11:14
autor: 834
zlokalizuj który z przewodów ci przecieka - wrotny czy prowadzący. U mnie był problem ze znalezieniem odpowiedniej rurki, bo zwykła rurka igielitowa (fi 8mm) nie pasowała do mojego mk3. Sama robota trwała 10 minut (na wyciągu)