Opis problemu:
Podczas jazdy na wprost przez poprzeczne nierownosci typu nierowno ulozone plyty betonowe, spiacy policjant, wjezdzanie lub zjezdzanie z malego kraweznika lub czegos podobnego odczuwam uderzenia na kierownicy i jakies stuki dobiegajace z pod nog kierowcy i pasazera, gdy przejade przez takie nierownosci na skreconych kolach to jest lepiej a czasami nawet nie wystepuja takie objawy.
Wymienione elementy zawieszenia:
-wszystkie tuleje wachaczy
-koncowki drazkow kierowniczych
-sworznie wachaczy
-gumy stabilizatora
-laczniki stabilizatora
-wszystkie przeguby (zew. i wew.)
-lozysko kolumny kierowniczej (to w obudowie stacyjki)
-amory maja po 70% (choc kto wie ile w tym prawdy bo te stacje diagnostyczne tez w ch.. wala)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moje sugestie:
-wywalone poduszki amortyzatorow
-wywalone silentblocki przekladni kierowniczej
-luz w przekladni kierowniczej
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-wywalone krzyzaki
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-wywalone dolne lozysko kolumny kierowniczej przy krzyzaku wew. samochodu
Prosze o jakokolwiek pomoc w temacie.
Z gory dziekowka.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)