UWAGA ! JAK SPRAWDZIĆ MECHANIKA, CZY FAKTYCZNIE SIĘ ZNA ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
UWAGA ! JAK SPRAWDZIĆ MECHANIKA, CZY FAKTYCZNIE SIĘ ZNA ?
Moje auto wymaga kilku zabiegów by znów było fajne:) Mam VW GLOFA III z 93 roku z silnikiem 2.0 na gazie.
Jeden z tych zabiegów to poważny temat a mianowicie wymiana pierścieni i panewek na cylindrach i to najlepiej komplet na wszystkie gary.
Mój problem jest taki, że nie znam się na mechanice samochodowej, nie mam też stałego i zaufanego mechanika - proszę Was o radę jak zweryfikować i nie dać się zrobić w konia jakiemuś mechanikowi. Dużo jest dziś takich przypadków. Może macie jakieś sugestie czy metody
Napiszcie też jak się ktoś orietuje z czym ten zabieg się łączy i jakiego rodzaju kosztów się można spodziewać ?
Pozdrawiam
Jeden z tych zabiegów to poważny temat a mianowicie wymiana pierścieni i panewek na cylindrach i to najlepiej komplet na wszystkie gary.
Mój problem jest taki, że nie znam się na mechanice samochodowej, nie mam też stałego i zaufanego mechanika - proszę Was o radę jak zweryfikować i nie dać się zrobić w konia jakiemuś mechanikowi. Dużo jest dziś takich przypadków. Może macie jakieś sugestie czy metody
Napiszcie też jak się ktoś orietuje z czym ten zabieg się łączy i jakiego rodzaju kosztów się można spodziewać ?
Pozdrawiam
po pierwsze to tylko i wyłącznie komplet
po drugie to do tego dolicz szlif wału
nowy olej
uszczelniacze zaworów tylko z ASO
planowanie głowicy
no i zapytaj sie jeszcze czy po tym mozesz normalnie jezdzic ...
powinien ci odpowiedziec tak
zalac nowy olej
spokojna jazda bez szalenstw
2-3 tys km max do 3 tys obortów
i po 3 tys km wymienic znow olej
po drugie to do tego dolicz szlif wału
nowy olej
uszczelniacze zaworów tylko z ASO
planowanie głowicy
no i zapytaj sie jeszcze czy po tym mozesz normalnie jezdzic ...
powinien ci odpowiedziec tak
zalac nowy olej
spokojna jazda bez szalenstw
2-3 tys km max do 3 tys obortów
i po 3 tys km wymienic znow olej