Strona 1 z 1

Sprzeglo golf II 1.6D

: czw sie 06, 2009 18:27
autor: Itor
mam podejrzenie ze poprzedni wlasciciel wymienil tarcze ale zostawil stary docisk, powiedzcie mi czy duzo jest roboty (chodzi o przyblizony czas) aby to sprawdzic?

: czw sie 06, 2009 18:29
autor: Krzysiek W.
Jeśli robisz to po raz 1 -wszy (2-3 godziny).

: czw sie 06, 2009 18:32
autor: Itor
Krzysiek W. pisze:Jeśli robisz to po raz 1 -wszy (2-3 godziny).
a wprawnemu mechanikowi? chodzi o to ze mam kolege mechanika ale jest dosc marudny i bedzie mnie zbywal ze to duzo czau itp itd i musze miec dla niego jakis argument ze da sie szybko :kac:

: czw sie 06, 2009 19:07
autor: guti
Itor, 3 godziny w dwie strony :) jak sie spręzy i bez komplikacji mu pojdzie ( znaczy wie co z czym sie je w golfie :) a jak nie to tak 2 godzinki na wyjęcie, pozniej na spokojnie 2 na włozenie , przykrcenie połosiek , podłaczenie wszystkiego itd :) przerwa na obiad , piwo papierosa itd

[ Dodano: Czw Sie 06, 2009 7:10 pm ]
kumpel w lekko ponad godzine wyciąga skrzynie z mk III, bez kanału :) auto na podnosnikach i on czołgajac sie na ziemi skrzynia na klate :) , u mnie w mk II szło mu gorzej , bo jest mniej miejsca , troszke ciasniej , ponadto u mnie plątanina kabli, wezy od gazu itd, to marudził i sie ociągał, ale max 1,5 godziny -2 jak sie bardzo ociągał i nie patrzylem mu na ręce :)

: czw sie 06, 2009 19:13
autor: Krzysiek W.
guti pisze:Itor, 3 godziny w dwie strony
Tak. Rozkręcanie i skręcanie = ok. 3 godziny. :grin:

: czw sie 06, 2009 19:17
autor: Racer
3 godziny, a bawet w 2 w 1.6D. Musisz to rozbierać? Coś się dzieje? Jak rozbierzesz to i tak samego docisku nie zmienisz bo tarcza już się do niego pewnie dotarła wiec ja bym jeździł aż się skończy i wymienił kpl.

: czw sie 06, 2009 19:25
autor: Itor
Racer pisze:3 godziny, a bawet w 2 w 1.6D. Musisz to rozbierać? Coś się dzieje? Jak rozbierzesz to i tak samego docisku nie zmienisz bo tarcza już się do niego pewnie dotarła wiec ja bym jeździł aż się skończy i wymienił kpl.
kiedy ruszam z jedynki to mam takie uczucie jakby silnik sie trzasl, zanim rusze dostaje takiej drgawki, musze dosc duzo gazu dodawac zeby plynnie ruszyc

: czw sie 06, 2009 19:31
autor: Racer
Wygląda to na zużytą tarcze a dokładnie tłumiki drgań skrętnych w tarczy...

: czw sie 06, 2009 19:42
autor: Itor
Racer pisze:Wygląda to na zużytą tarcze a dokładnie tłumiki drgań skrętnych w tarczy...
czyli wymiana kompletnego sprzegla

: czw sie 06, 2009 19:45
autor: Racer
Itor pisze:czyli wymiana kompletnego sprzegla
Pewnie tak, rozbierzesz to się okaże ale zawsze wymienia się kpl. Pamiętaj o łożysku, chyba że masz skrzynie z tylnym łożyskiem oporowym.

: czw sie 06, 2009 19:48
autor: Itor
Racer pisze:
Itor pisze:czyli wymiana kompletnego sprzegla
Pewnie tak, rozbierzesz to się okaże ale zawsze wymienia się kpl. Pamiętaj o łożysku, chyba że masz skrzynie z tylnym łożyskiem oporowym.
kurde a jakie to sa koszty?

: czw sie 06, 2009 19:55
autor: Racer
Sprzęgło kpl czyli tarcza, docisk + ew łożysko to koszt 300-400zł w zależności od producenta czy zniżek jakie możesz uzyskać kupując części np przez znajomego mechanika. Ja proponuje SACHSa ale to już Twoja decyzja. Miałem nawet do sprzedania kilka dni temu docisk ale już teraz pewnie sie montuje...