Sprzeglo golf II 1.6D
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sprzeglo golf II 1.6D
mam podejrzenie ze poprzedni wlasciciel wymienil tarcze ale zostawil stary docisk, powiedzcie mi czy duzo jest roboty (chodzi o przyblizony czas) aby to sprawdzic?
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Itor, 3 godziny w dwie strony jak sie spręzy i bez komplikacji mu pojdzie ( znaczy wie co z czym sie je w golfie a jak nie to tak 2 godzinki na wyjęcie, pozniej na spokojnie 2 na włozenie , przykrcenie połosiek , podłaczenie wszystkiego itd przerwa na obiad , piwo papierosa itd
[ Dodano: Czw Sie 06, 2009 7:10 pm ]
kumpel w lekko ponad godzine wyciąga skrzynie z mk III, bez kanału auto na podnosnikach i on czołgajac sie na ziemi skrzynia na klate , u mnie w mk II szło mu gorzej , bo jest mniej miejsca , troszke ciasniej , ponadto u mnie plątanina kabli, wezy od gazu itd, to marudził i sie ociągał, ale max 1,5 godziny -2 jak sie bardzo ociągał i nie patrzylem mu na ręce
[ Dodano: Czw Sie 06, 2009 7:10 pm ]
kumpel w lekko ponad godzine wyciąga skrzynie z mk III, bez kanału auto na podnosnikach i on czołgajac sie na ziemi skrzynia na klate , u mnie w mk II szło mu gorzej , bo jest mniej miejsca , troszke ciasniej , ponadto u mnie plątanina kabli, wezy od gazu itd, to marudził i sie ociągał, ale max 1,5 godziny -2 jak sie bardzo ociągał i nie patrzylem mu na ręce
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
3 godziny, a bawet w 2 w 1.6D. Musisz to rozbierać? Coś się dzieje? Jak rozbierzesz to i tak samego docisku nie zmienisz bo tarcza już się do niego pewnie dotarła wiec ja bym jeździł aż się skończy i wymienił kpl.
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
kiedy ruszam z jedynki to mam takie uczucie jakby silnik sie trzasl, zanim rusze dostaje takiej drgawki, musze dosc duzo gazu dodawac zeby plynnie ruszycRacer pisze:3 godziny, a bawet w 2 w 1.6D. Musisz to rozbierać? Coś się dzieje? Jak rozbierzesz to i tak samego docisku nie zmienisz bo tarcza już się do niego pewnie dotarła wiec ja bym jeździł aż się skończy i wymienił kpl.
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Pewnie tak, rozbierzesz to się okaże ale zawsze wymienia się kpl. Pamiętaj o łożysku, chyba że masz skrzynie z tylnym łożyskiem oporowym.Itor pisze:czyli wymiana kompletnego sprzegla
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Sprzęgło kpl czyli tarcza, docisk + ew łożysko to koszt 300-400zł w zależności od producenta czy zniżek jakie możesz uzyskać kupując części np przez znajomego mechanika. Ja proponuje SACHSa ale to już Twoja decyzja. Miałem nawet do sprzedania kilka dni temu docisk ale już teraz pewnie sie montuje...
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 276 gości