Strona 1 z 1

gubi wolne obroty na PB i LPG

: czw sie 06, 2009 13:20
autor: ozik
jak w temacie nie trzymie wolnych obrotow faluje ponizej 1000obr jak przegazuje spada z gory na dol to zawsze gasnie jak tak delikatnie opuszczam obroty to trzymie tak z bieda ponizej tysiaca falujac na obu paliwach na LPG troche gorzej,

wymenilem przewody wysokiego napiecia bo mialy przebicia mialem nadzieje ze to przyczyna ale niestety nie pomoglo

: czw sie 06, 2009 14:45
autor: krxychu
silniczek krokowy odpowiada za wolne obroty

: pt sie 07, 2009 01:03
autor: ozik
na pb jeszcze utrzymuje ponizej 1000 falujace niskie obroty na lpg gasnie zawsze,

krokowego przeczyscilem benzyna potem wd40 i nic nie dalo

: pt sie 07, 2009 01:48
autor: simens
podcisnienia sprawdz... jak bedzie dziurka taki efekt

: pt sie 07, 2009 06:22
autor: CQ
ozik pisze:na pb jeszcze utrzymuje ponizej 1000 falujace niskie obroty na lpg gasnie zawsze,
no to jak na PB utrzymuje to tylko lpg- parownik do regulacji.

: pt sie 07, 2009 07:54
autor: gumiś
a rozdzielaczacz w jakim stanie ??jak po strzale to nigdy nie dojdziesz do ładu z obrotami

: pt sie 07, 2009 08:14
autor: zodiak
Zawór stabilizacji wolnych obrotów "brzęczy" jak włączysz zapłon ?

[ Dodano: Pią Sie 07, 2009 08:28 ]
P.S

Zobacz czy jak troszeczkę podniesiesz wolne obroty na "śrubie" na przepustnicy to obroty się stabilizują? Jeśli tak to albo bardzo zabrudzony filtr powietrza, albo lekka korekcja na "śrubie" od gazu a jak ona nie przyniesie skutku to może membrany w parowniku już padają. (Stan parownika można orientacyjnie sprawdzić w taki sposób - w parowniku jest taka śrubka-pokrętło od ustawiana wolnych obrotów, jeśli kręcąc nią w jedną stronę obroty rosną a w dugą maleją to raczej jest ok. jeśli jest inaczej, np. po środku są najwyższe obroty a lewo i w prawo maleją to może być już dojechany reduktor).
"Niewłaściwe" działanie PB w zagazowanym K-jetroniku może być zjawiskiem "normalnym" to znaczy układ benzynowy k-jetronika nie lubi pracować "na sucho" i mogą występować anomalie w pracy silnika na PB. Już nie wspomnę o tym że KR powinien chodzić na etylinie98 (której już nie ma, można do PB98 dodać środek sprzedawany na stacjach paliw , ale to tylko taka dygresja). Na gazie powinien śmigać jak ta lala.
Ja miałem zagazowanego KR-a i na gazie pięknie chodził.