Łożysko górnego mocowania amortyzatora
: czw sie 06, 2009 11:03
Czy do wymiany łożyska konieczne jest wyjęcie amora i sprężyny czy da się to zrobić od góry bez ich demontażu?
i drugie pytanie z innej beczki. Wczoraj odkręcałem poduszkę kierowniczą w Mercedesie A Klasa. Śruby ampolowe są umieszczone z tyłu kierownicy. Podczas odkręcania pękła końcowa część (główka) klucza ampolowego i została na dobre w gnieździe śruby. Zaklinowała się troszkę i nie mam pojęcia jak ją wyjąć. Ciężki jest dostęp bo śruba jest umiejscowiona po pierwsze z tyłu kierownicy a po drugie w w dziurze głębokości ok. 5 cm. Próbowałem ją zruszyć śrubokrętem, wyciągnąć śrubokrętem magnesowym, na klej...i nic Macie jakieś pomysły?
i drugie pytanie z innej beczki. Wczoraj odkręcałem poduszkę kierowniczą w Mercedesie A Klasa. Śruby ampolowe są umieszczone z tyłu kierownicy. Podczas odkręcania pękła końcowa część (główka) klucza ampolowego i została na dobre w gnieździe śruby. Zaklinowała się troszkę i nie mam pojęcia jak ją wyjąć. Ciężki jest dostęp bo śruba jest umiejscowiona po pierwsze z tyłu kierownicy a po drugie w w dziurze głębokości ok. 5 cm. Próbowałem ją zruszyć śrubokrętem, wyciągnąć śrubokrętem magnesowym, na klej...i nic Macie jakieś pomysły?