Problem chyba z zawieszeniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Golf II!!

Problem chyba z zawieszeniem

Post autor: Golf II!! » ndz paź 30, 2005 20:09

Witam mam taki problem kiedy skręcam golfikiem to czasami coś mi stuka pod podłogą i czasami po wyjściu z zakrętu drży kierownica czy ktoś wie co to może być ??



Pichu

Post autor: Pichu » pn lis 07, 2005 16:30

mam podobny problem i nie wiem co to moze byc, doszedles juz do jakis nowych wnioskow? jak tak to daj znac, thx



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pn lis 07, 2005 17:16

Pierwsze co posprawdzajcie przeguby zewnętrzne i wewnętrzne. W golfach trzeba zawsze kontrolować osłony gumowe przegubów bo jak pęknie i za wczasu się tego nie usunie to przeguby do wyrzucenia.


Obrazek

tomamat

Post autor: tomamat » pn lis 07, 2005 17:20

najprawdopodobniej moze byc to przegob.(jak skrecisz kola na maksa to terkocze) czasami jak masz peknieta sprezyne to tyz strzela przy skrecie. moze to byc (tez czasami stuka ale na wybojach) tez niewiem jak to sie dokladnie nazywa ale chyba lozysko amortyzoatora(jest to czesc ktora trzyma w ryzach sprezyne na gorze amorka, przykreca sie to do karoseri pod maska)



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pn lis 07, 2005 17:27

tomamat pisze:najprawdopodobniej moze byc to przegob.(jak skrecisz kola na maksa to terkocze) czasami jak masz peknieta sprezyne to tyz strzela przy skrecie. moze to byc (tez czasami stuka ale na wybojach) tez niewiem jak to sie dokladnie nazywa ale chyba lozysko amortyzoatora(jest to czesc ktora trzyma w ryzach sprezyne na gorze amorka, przykreca sie to do karoseri pod maska)
Można to mocowanie tak nazwać. Jedna sztuka kosztuje koło 50zł. To lepiej robić na samycm końcu. Tam jest tuleja łożyskowana.

Na początek spradzić przeguby i stan sprężyn. A stukty na wybojach to przeważnie gumy na stabilizatorach. Koszt wszystkich to koło 50zł. Przeważnie przejawia się to takim głuchym dobijaniem.


Obrazek

tomamat

Post autor: tomamat » pn lis 07, 2005 17:40

TheGwiazdor pisze: Na początek spradzić przeguby i stan sprężyn. A stukty na wybojach to przeważnie gumy na stabilizatorach. Koszt wszystkich to koło 50zł. Przeważnie przejawia się to takim głuchym dobijaniem.
zgadzam sie z przedmowca



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości