Strona 1 z 1

przyspieszacz zapłonu golf II 1.3

: pn sie 03, 2009 23:02
autor: Oxim
czy mozna kupic gdzies taki przyspieszacz lub samą membrankę do niego?
bo mi nierowno chodzi na walnych obr a jak zdejme wezyk i zatkam palcem to chodzi idealnie czyli dziura w memrance chyba jest?

: pn sie 03, 2009 23:18
autor: macosmail
Witam. No to dmuchnij jeszcze w membrankę jak będzie uciekać to jest uszkodzona. Pozdrawiam.

: pn sie 03, 2009 23:25
autor: edzio
doraźnie zatkaj wężyk,będzie lepiej chodził.

: wt sie 04, 2009 14:36
autor: AndrzejYankes
Witam
odnośnie naprawy lub kupna regenerowanego pytaj tutaj http://serwispomp.pl/
Możesz też kupić nowy - 2 lata temu kupowałem do swojej "dwójki" (też 1.3 MH) - płaciłem ponad 120 PLN w ASO


Ze strony serwis pomp:
Sygnatura: przyspieszacz zapłonu BOSCH (ID: 080)


Cena (brutto): 30zł

: wt sie 04, 2009 16:09
autor: eastwood
witam,

na szrocie kupiłem za 15 zł. Co prawda od jakiegoś innego VW i nie pasowała ale dało radę przypasować.

Śmiga jak nówka:)

: wt sie 04, 2009 20:16
autor: Oxim
dzieki za rady przyspieszacz na 100% do wymiany jak w niego dmucham lub zasysam nie czuje zadnego oporu jak by nic w nim nie bylo:D

: śr sie 05, 2009 10:18
autor: eastwood
kolego, weź ten stary na przymiarkę i jedź na szrot. Ponieważ ma on taki półokrągły kształt montażu podpasuj do czegoś podobnego. No i żeby miał tą nóżkę, która do aparatu wchodzi. Niskim kosztem naprawisz usterkę.

pozd

: czw lut 11, 2010 12:52
autor: zmazik
Witam ja też mam uszkodzony przyśpieszacz zapłonu . a jak on działa z przepustnicą . bo moja przepustnica nie podciąga powietrza jakby zatkana była .Pomocy.dodaje załacznik fotke czy jest w ogóle dobrze podłaczona . silnik 1.3 pełny wtrysk

: czw lut 11, 2010 16:12
autor: Oxim
jak przytkasz wezyk palcem to powinno ladnie ssac powietrze palcem wyczujesz jak nie ciagnie to gdzies jest duza nieszczelnosc pomiedzy przepusticą a kolektorem ssacym lubb na węzyku od serwa

: pt lut 12, 2010 00:14
autor: zmazik
jak bedzie nieszczelne przy serwie to bedzie robic brudną robote przy pompowaniu pedału hamulca bo jak pompuje to silnik przygasa? dziękuje za pomoc . =D>

: pt lut 12, 2010 00:22
autor: Paweł Marek
powinnien wezyk ciągnąć ale pewnie powoli bo tam zdaje się jest dławik czyli maleńka dziurka zrobiona żeby opóżnić działanie przyśpieszacza, może to trzeba przedmuchać czy delikatnie prtzetkać (piszę o króccu węzyka przy przepustnicy)
Przygasanie od pompowania moe być od dzurawego serwa, ale czesciej jest od nadmiernie zubożnej na wolnych obrotach mieszanki (po naciśnięciu hamulca powietrze z serwa jeszcze bardzeij ją zubaża)

: pt lut 12, 2010 00:29
autor: zmazik
dziekuje , jutro sprawdze w miare możliwości i napisze co i jak. a jeszcze coś bo z bratem próbowałem kiedyś właśnie przetkać rurkę przy przepustnicy cienką igła nic to nie dało igła weszła do rurki okolo 2/3 mm i tyle .

: sob lut 13, 2010 01:09
autor: jaszczur
Oxim, napisz do kolegi jaco on ze świdnicy jest ja mu podawałem nr tego

: sob lut 13, 2010 13:00
autor: zmazik
pod palcem nie czułem ale zrobiłem zboczony trick i próbowałem językiem , czuć że powietrze zasysa wiec został przyśpieszacz do wymiany , znalazłem też niedokręconą zardziewiałą opaske zaciskową na wężu pomiędzy servem a przepustnicą . dziekuje za pomoc.

[ Dodano: 19 Lut 2010 09:45 ]
Witam. znalazłem odpowiedź dlaczego wariuje na wolnych obrotach i jeździ jak na gaźniku słyszałem już kiedyś syk nie był jakiś wielki nie moglem go zlokalizować . wczoraj z bratem patrzyliśmy na silnik skąd on jest . Brat zauważył przy ostatnim baniaku na łączeniu kolektora ssącego i głowicy wszędzie jest brud a tam 3do 4 mm czystego miejsca nalał kropelke płynu do naczyń (płynu żeby od razu nie wyparowała ciecz gdyż silnik był ciepły) i ową krople zassało do środka nalał jeszcze kilka znikały szybciej niż wpadły heh uszczelka do zmiany . teraz mam czysty cylinder . Pozdrawiam