[golf mk 3] Kat pochylenia kol
: ndz sie 02, 2009 23:34
witam
Czy ktos moze mnie oswiecic jak to jest z tymi katami pochylenia kol przednich.
Po wymianie amortyzatorow i ustawieniu pelnej geometrii bardzi mocno zdziera przednia prawa troche lzej przednia lewa opone OD STRONY ZEWNETRZNEJ.
(stacja pewna i sprawdzona)
Wedlug wyniku pomiaru przed ustawieniem katy wynosily ok 0st
po ustawieniu geometri
lewe kolo: -0,31st
prawe kolo: -0,36st
z tego co sie orietuje to ujemny kat PK oznacza pochlenie kola do strony wewnetrznej czyli niejako zewnetrza strona opony jest "bardziej w powietrzu" wiec dlaczego sie szybcie sciera???
Dodam ze na tych samych felgach i oponach przed remontem amorow bylo wsztko OK, a teraz po przeejechaniu 100km!!!! widac slady zurzycia opnony na zewnetrzen stronie (ok 1cm od krawedzi)
o co wiec chodzi, prosze o pomoc
Czy ktos moze mnie oswiecic jak to jest z tymi katami pochylenia kol przednich.
Po wymianie amortyzatorow i ustawieniu pelnej geometrii bardzi mocno zdziera przednia prawa troche lzej przednia lewa opone OD STRONY ZEWNETRZNEJ.
(stacja pewna i sprawdzona)
Wedlug wyniku pomiaru przed ustawieniem katy wynosily ok 0st
po ustawieniu geometri
lewe kolo: -0,31st
prawe kolo: -0,36st
z tego co sie orietuje to ujemny kat PK oznacza pochlenie kola do strony wewnetrznej czyli niejako zewnetrza strona opony jest "bardziej w powietrzu" wiec dlaczego sie szybcie sciera???
Dodam ze na tych samych felgach i oponach przed remontem amorow bylo wsztko OK, a teraz po przeejechaniu 100km!!!! widac slady zurzycia opnony na zewnetrzen stronie (ok 1cm od krawedzi)
o co wiec chodzi, prosze o pomoc