Strona 1 z 2

dziwna reakcja serwa

: pt lip 31, 2009 11:16
autor: gibon.vw
zmieniłem w swoim mk2 hamulce przód na 280mm , wcześniej miałem przód 256mm i tył tarcze i było git, a teraz pedał jest niżej jakby ten bolec od serwa do pedała hamulca się skrócił, nie wiem czemu się tak zrobiło ale nie da się go wyciągnąć do góry, przez co cały czas świeci mi się stop bo pedał nie dosięga do czujnika... ma ktoś pomysł co się stało????

: sob sie 01, 2009 16:07
autor: stonefree
Zmieniałes serwo?

: sob sie 01, 2009 16:12
autor: marcinas1983
gibon.vw, pewnie zmieniłeś też serwo na to większe.... ono ma krótszą dźwignię... też się o tym dowiedziałem przez przypadek.... jedyna rada.... szukaj pedałów do tego większego serwa.... tu masz zdj. pedałów od małego serwa i dużego.... :dol:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... start=9075

: sob sie 01, 2009 18:04
autor: gibon.vw
ale ja nie zmieniałem serwa i to jest właśnie najśmieszniejsze

: sob sie 01, 2009 18:49
autor: stonefree
W takim razie tłok pompy wszedł i nie chce wrócić. Tak na logike to albo pękła sprężyna,albo cos zatkało otwory ssące w pompie.

: sob sie 01, 2009 18:53
autor: marcinas1983
stonefree, a może ma za małą pompę hamulcową do zacisków od tarcz hamulcowych 280mm?? Bo jak jest 20mm to chyba trochę za mała do tego setupu?? To tylko takie moje twierdzenie... mogę się mylić :P

: sob sie 01, 2009 19:05
autor: stonefree
Też żem o tym pomyślała, gdyż pomp jest kilka średnic... Tylko przy za małej pompie na chłopski rozum hebel powinien brać mocno " na dwa razy". Ale może mi sie wydaje.

: sob sie 01, 2009 19:20
autor: marcinas1983
stonefree, ja zakładałem zestaw 280mm, ale dawałem do tego pompę hamulcową od T4 25,4mm, tylko że zmieniłem serwo na większe i.... mam pedał niżej.... teraz będę jeszcze wymieniał pedał hamulca :)

: sob sie 01, 2009 19:30
autor: stonefree
gibon.vw pisze:ale ja nie zmieniałem serwa
Ale pompę pewnie zmieniłes?
marcinas1983 pisze:zmieniłem serwo na większe i.... mam pedał niżej
To na tym trzpieniu który wchodzi w pompe nie ma regulacji?

: sob sie 01, 2009 19:43
autor: marcinas1983
stonefree, regulacja była w mk1 w mk2 już jest na stałe i.... dwa rodzaje pedału hamulca z różnie odwierconym otworem :kac:

: ndz sie 02, 2009 13:04
autor: gibon.vw
pompy też nie zmieniałem wcześniej miałem zestaw przód i tył tarcze przód 256mm i wszystko śmigało zmieniłem tylko sam przód na 280mm i tak się stało, muszę zobaczyć jak to hamuje jak będzie dobrze hamowało to przedłużę ten bolec i będzie git a jak nie to będę musiał zmienić pompę i serwo, czy wystarczy samo serwo na większe??

: ndz sie 02, 2009 17:10
autor: t-tas
weź wyjmij czujnik stopów- przekręca się go chyba w lewo i wyjmuje do siebie- a następnie rozciągnij go- złap za tą końcówkę co dotykać powinna pedału i pociągnij- końcówka ta jest regulowana w ten sposób
następnie naciśnij pedał hamulca, zamontuj ponownie czujnik i puść hamulec, końcówka czujnika wsunie się tyle ile ma się wsunąć i powinno być git (no chyba, ze próby drogowe pokażą jakąś nieskuteczność hebli)
oczywiście do wyjęcia czujnika stop należy zdemontować półeczkę pod kierownicą

: ndz sie 02, 2009 18:34
autor: toudi
a jaka pompa by byla najlepsze pod takie hamulce tak zeby pedalu nie zmieniac??

: ndz sie 02, 2009 18:39
autor: marcinas1983
toudi, tu nie chodzi o pompę hamulcową.... tylko o serwo, że jest inne.... to większe ma krótsze ramię.... mniejsze zaś ma je dłuższe.... ja już mam hamulce 280mm na aucie i pompę z VW T4 25,4mm i.... nie wiem czy klocki się jeszcze muszą ułożyć czy co... bo jakoś tak teraz to kichowo hamuje.... Ile trzeba przejechać km żeby tarcze z klockami się dotarły??