Kontrolka ABS (ciągle świeci)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Goferer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt cze 24, 2008 17:55
Lokalizacja: MiechóVW

Kontrolka ABS (ciągle świeci)

Post autor: Goferer » śr lip 29, 2009 22:19

Witajcie.
Posiadam golfa IV 1.6 101 KM zagazowany i mam drobny dylemat z ABSem. Od jakiegoś czasu ciągle świeci mi się kontrolka ABS. podczas hamowania w poślizgu ABS działa poprawnie (moim zdaniem), sprawdzałem i czuję to na pedale. VAG nie wykrywa żadnego błędu. System niby działa poprawnie. Zatem dlaczego ta kontrolka ciągle się świeci?

Czy to jest wina zabrudzenia czujnika i jeśli tak to czy VAG nie wykaże błędu? I jeśli to faktycznie zabrudzenie to gdzie szukać tego czujnika i jak on wygląda oraz jak i czym go czyścić aby nie uszkodzić? Nie znam się na tym, ale myśle że z czyszczeniem powinienem sobie poradzić ;)

Kolejna sprawa.
Jechałem kilka dni temu do Katowic. Upał niemiłosierny i do tego godzinny korek sie trafił z powodu robót drogowych. Do samych Katowic nic się nie działo niepokojącego, prócz święcącej kontrolki ABS o czym wspomniałem wyżej, ale gdy stałem w korku zapaliła się kontrolka "wykrzyknik w czerwonym kółeczku" oraz sygnał dźwiękowy, taki jak w momencie zapalania się kontrolki paliwa. Co ta kontrolka oznacza? Czy to coś poważnego?
Dodam, że wyłączyłem silnik po chwili i odczekałem chwilę w korku i kontrolka zapalała się dopiero po pewnym czasie a nie tuż po uruchomieniu silnika. Natomiast gdy już wyjechałem na trasę, kontrolka więcej się nie zapaliła i nie zapala od tamtego czasu.

Proszę o jakieś sugestie.
Dzięki.


Życie byłoby lżejsze, gdyby lżejsze było pojęcie lekkości.

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr lip 29, 2009 22:31