mk II pf czy oplaca sie robic remont silnika :/
: śr lip 29, 2009 20:28
bo zaczol mi strzelac popychac zaworu i brac olej :/
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
jesli szkalnka do wymiany to koszt niewielki, bo ok 22zl/sztuka a co do brania oleju to jesli uszczelniacze zaworow to tez niewielkim kosztem da rade, ale jesli wymienic trzeba pierscionki i jeszcze dol silnika robic to sprawa sie kompletnie nie oplaca i z silnikiem na szrot jechac..ruby1988r pisze:bo zaczol mi strzelac popychac zaworu i brac olej :/
i ty myslisz ze to prawda ?:Dmazio_leczna pisze:450zl z przebiegiem 130tys
kosz szklanki ok,ale jedno małe "ale"haps pisze:jesli szkalnka do wymiany to koszt niewielki, bo ok 22zl/sztuka a co do brania oleju to jesli uszczelniacze zaworow to tez niewielkim kosztem da rade,
noo kupuj kupuj i módl sie jak bedziesz jechał gdzis dalej zeby sie cos nie urwało, uszczelka nie strzelila, panewa ni obróciła, a jak sie opbróci to silnik na złom i znowu następny, takim sposobem mozesz ( ale nie musisz ) wydac wiecej jak rmont silnikamazio_leczna pisze:moja rada kupoj silnik i jazda z wymiana wszystko bedziesz mial ze starego silnika wiec tylko tylko wyciagasz stary i wkladasz nowy nic trudnego wes sobie kogos do pomocy pare piwek i jazda z koksem
Marcus pisze:zrobic tez mozesz probe olejowa ktora wykarze czy pierscienie sa do wymiany
jeśli nie mam progów na =cylindrach to zostawiasz stare tłoki chyba że lubisz dawać zakładom zarabiać bo nowe tłoki nie są już takie jak kiedyś bo teraz robią na ilość a nie na jakość.haps pisze:jesli szkalnka do wymiany to koszt niewielki, bo ok 22zl/sztuka a co do brania oleju to jesli uszczelniacze zaworow to tez niewielkim kosztem da rade, ale jesli wymienic trzeba pierscionki i jeszcze dol silnika robic to sprawa sie kompletnie nie oplaca i z silnikiem na szrot jechac..ruby1988r pisze:bo zaczol mi strzelac popychac zaworu i brac olej :/