Brak Iskry
: śr lip 29, 2009 16:27
Witam, po raz kolejny temat ten sam, ale ile tematów trzeba sie naczytać, aby znaleźć konkretna odpowiedz.
U mnie znikła iskra, cewke pożyczyłem od znajomego, iskry dalej brak, wiec padlo na czujnik Halla, po wymontowaniu aparatu okazało sie ze talezyk ktory jest od "jako przerywacz" do Halla urwal jeden z kabelków przy kostce (czarny- pomijam fakt ze ktos juz to robil) po przylutowaniu jak ręką odjąć, zakopcil i poszedl jak burza, po tygodniu to samo, ale tym razem przewod nie byl przerwany, poniewaz tym razem nie mialem skad porzyczyc cewki zakupilem nowa. Iskry dalej nie ma
Wiec zacząłem szukac na forum, najwiecej wyjasnil mi te temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a&start=15
pytanie do was, czy opisany sposób na końcu jest OK (chodzi o wyjecie kabla WN i zmasowanie środkowego przewodu w kostce przy aparacie) zeby potwierdzic ze to HALL
Druga sprawa to stacyjka, wyczytałem ze tez może być przyczyna, ale czy gdyby to była stacyjka, to czy w 3 przewodach które wchodzą do cewki po przekręceniu stacyjki pojawiało by sie napięcie??
Pisze kolejny temat o tym samym aby zebrać myśli porady w jednym miejscu, i w koncu coś uradzić i zacząć sie cieszyć autem poki lato, w weekend VW mania a mój szrot ku... stoi, i pewnie do weekendu sie nie naprawi.
pozdrawiam i liczę na odpowiedz i pomoc.
U mnie znikła iskra, cewke pożyczyłem od znajomego, iskry dalej brak, wiec padlo na czujnik Halla, po wymontowaniu aparatu okazało sie ze talezyk ktory jest od "jako przerywacz" do Halla urwal jeden z kabelków przy kostce (czarny- pomijam fakt ze ktos juz to robil) po przylutowaniu jak ręką odjąć, zakopcil i poszedl jak burza, po tygodniu to samo, ale tym razem przewod nie byl przerwany, poniewaz tym razem nie mialem skad porzyczyc cewki zakupilem nowa. Iskry dalej nie ma
Wiec zacząłem szukac na forum, najwiecej wyjasnil mi te temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a&start=15
pytanie do was, czy opisany sposób na końcu jest OK (chodzi o wyjecie kabla WN i zmasowanie środkowego przewodu w kostce przy aparacie) zeby potwierdzic ze to HALL
Druga sprawa to stacyjka, wyczytałem ze tez może być przyczyna, ale czy gdyby to była stacyjka, to czy w 3 przewodach które wchodzą do cewki po przekręceniu stacyjki pojawiało by sie napięcie??
Pisze kolejny temat o tym samym aby zebrać myśli porady w jednym miejscu, i w koncu coś uradzić i zacząć sie cieszyć autem poki lato, w weekend VW mania a mój szrot ku... stoi, i pewnie do weekendu sie nie naprawi.
pozdrawiam i liczę na odpowiedz i pomoc.