melon pisze:heheehhe miałęm tak samo jak sobie sam przerabiałem zwrotnice od mk2 i mcpersony od mk1 i troche sprawałem szlifowałem i wierciłem i pupa z tego wyszła bo auto jezdziło lewo prawo a jak gwałtownie skreciłem w jedną strone to kierownica sam sie bujała lewo,prawo tak wachadłowo ..hehe jest to wina złego kąta wyprzedzenia zwrotnicy(czy jakos tak) i tego sie nie ustawia tak mi mówili....
to co zrobić żeby się dobrze prowadził? jak inni to robią z mocnymi jedynkami? Nie przerabiają zwrotnic? klasycznie wszystko? musi być jakiś sposób....I jak sobie z tym poradziłeś? jeździz dalej na zwrotnicach z dwójki?
Pozdro
[ Dodano: Sob Paź 29, 2005 16:06 ]
micab pisze:a ustawiłeś geometrię po wymianie ??
bo powinno się teraz prowadzić super....weitec to dość dobra firma....może nie najlepsza ale najgorsza też nie....poprostu klasa średnia.....
nowe czy używane ?
Prowadzi się do niczego.....w ogóle się nie prowadzi..

Zawias nowy, geometrię oczywiście ustawiałem. Ale powodem nie jest zawias, na to wygląda...
Pozdro