gwint Weitec do MK.I wasze opinie na ten temat.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darioD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw paź 27, 2005 23:19
Lokalizacja: małopolska

gwint Weitec do MK.I wasze opinie na ten temat.

Post autor: darioD » pt paź 28, 2005 20:54

Witam!
Jestem już po zakupie, czyli po fakcie...;-) Niestety amory nie spisuja się tak jak należy,
i nie wiem w czym leży problem...Auto beznadziejnie się prowadzi, goni po drodze od lewej do prawej...Czy ktoś z Was miał już do czynienia z takmi amorami? Czy należy je gdzieś specjalnie regulować, ustawiać inaczej geometrię kół? Na przodzie są amory z dwójki oznaczone przez producenta 907TX, na tyle do jedynki 903TX
Pozdro



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pt paź 28, 2005 22:59

a ustawiłeś geometrię po wymianie ??
bo powinno się teraz prowadzić super....weitec to dość dobra firma....może nie najlepsza ale najgorsza też nie....poprostu klasa średnia.....
nowe czy używane ?


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pt paź 28, 2005 23:29

heheehhe miałęm tak samo jak sobie sam przerabiałem zwrotnice od mk2 i mcpersony od mk1 i troche sprawałem szlifowałem i wierciłem i pupa z tego wyszła bo auto jezdziło lewo prawo a jak gwałtownie skreciłem w jedną strone to kierownica sam sie bujała lewo,prawo tak wachadłowo ..hehe jest to wina złego kąta wyprzedzenia zwrotnicy(czy jakos tak) i tego sie nie ustawia tak mi mówili....


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

darioD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw paź 27, 2005 23:19
Lokalizacja: małopolska

Post autor: darioD » sob paź 29, 2005 16:04

melon pisze:heheehhe miałęm tak samo jak sobie sam przerabiałem zwrotnice od mk2 i mcpersony od mk1 i troche sprawałem szlifowałem i wierciłem i pupa z tego wyszła bo auto jezdziło lewo prawo a jak gwałtownie skreciłem w jedną strone to kierownica sam sie bujała lewo,prawo tak wachadłowo ..hehe jest to wina złego kąta wyprzedzenia zwrotnicy(czy jakos tak) i tego sie nie ustawia tak mi mówili....
to co zrobić żeby się dobrze prowadził? jak inni to robią z mocnymi jedynkami? Nie przerabiają zwrotnic? klasycznie wszystko? musi być jakiś sposób....I jak sobie z tym poradziłeś? jeździz dalej na zwrotnicach z dwójki?
Pozdro

[ Dodano: Sob Paź 29, 2005 16:06 ]
micab pisze:a ustawiłeś geometrię po wymianie ??
bo powinno się teraz prowadzić super....weitec to dość dobra firma....może nie najlepsza ale najgorsza też nie....poprostu klasa średnia.....
nowe czy używane ?
Prowadzi się do niczego.....w ogóle się nie prowadzi..:-( Zawias nowy, geometrię oczywiście ustawiałem. Ale powodem nie jest zawias, na to wygląda...
Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości