Strona 1 z 1

Bęben trze o obudowe(tą która zakrywa bęben od węwnątrz)

: wt lip 28, 2009 21:08
autor: krzychu222231
Witam wszystkich :grin:

Mam taki oto problem :crazy:

Poprzedni właściciel jakimś cudem źle założył czop w tylnym lewym kole przykręcając go nie bezpośrednio do belki tylko między belką a czopem była obudowa całego bębna(czy jak to tam się zwie).Efektem tego było to że nie miałem ręcznego w tym kole oraz gdy wszystko dzisiaj rozebrałem zobaczyłem że szczęki zużywają się tylko w połowie :kac:

A więc zabrałem się do przykręcenia czopa tak jak ma być, przy okazji wymieniłem na nowe szczęki hamulcowe i cylinderki z dwóch stron.
Po złożeniu wszystkiego okazało się że w tym samym kole bęben trze na samym dole o obudowę(dość mocno) :grrr:

Teraz mam do was pytanie czy coś mogło się wykrzywić przez to że ten czop był źle założony i teraz trze???
Czy mogło dojść do tego że bęben w jakiś sposób się zwichrował i teraz jest taki problem??? Czy możliwe że to wina tej blaszki??
Dodam że czop jest ok gdyż kupiłem inny i po założeniu okazało się że jest taka sama sytuacja :crazy:

: wt lip 28, 2009 21:14
autor: dziabi3
morze mu auto spadło z podnośnika i przegięło tą blachę


wyprostuj tą blachę lub kup na szrocie drugą

: wt lip 28, 2009 23:25
autor: Przemek
krzychu222231 pisze:Poprzedni właściciel jakimś cudem źle założył czop w tylnym lewym kole przykręcając go nie bezpośrednio do belki tylko między belką a czopem była obudowa całego bębna
bo tak powinno być między belką a czopem jest osłona na bęben

[ Dodano: 28 Lip 2009 23:29 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/781 ... 7adb9.html

: śr lip 29, 2009 09:19
autor: Lipek81
Przemek pisze:bo tak powinno być między belką a czopem jest osłona na bęben
- nie nie do końca - do belki idzie najpierw czop, a potem na niego nałożona jest blacha montażowa. Moim zdaniem gościu źle poskładał, a potem, żeby nie było szczeliny podgiął ta blachę. Najlepiej wymienić na inną i powinno być ok.

[ Dodano: Sro Lip 29, 2009 09:22 ]
Z resztą nawet na fotce, którą dał Przemek widać, że łby śrub trzymających czop stykają się bezpośrednio z blachą montażową - czyli blacha jest nałożona na czop, a nie między czopem a belką.