Podcisnienie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Genesis72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:00
Lokalizacja: Czestochwa

Podcisnienie

Post autor: Genesis72 » wt lip 28, 2009 08:34

Witam
Mam Golfa II 1.6 benzyna
Do czego sluzy taka zielona banka pod maska wyglada jak duza pomarancz
Z banki wychodzi jeden przewod (rurka) na podcisnienie z rurek od serwa (podwisnienie)
Rurka na rozgalezia sie i idzie ten pod filt (chyba)
Wyglada to jakby to byl jaki rezerwuar podcisnienia

Jak ktos ma zdjecie samochodu pod maska - moge pokazac



Awatar użytkownika
Jozak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 21, 2006 13:45
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Jozak » wt lip 28, 2009 09:51

Daj jakąś fotkę to coś poradzimy :bigok:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lip 28, 2009 09:57

Genesis72 pisze:Wyglada to jakby to byl jaki rezerwuar podcisnienia
no i tym to jest :)

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info?id=217

to obsługuje podcisnienia , raczej potrzebne :) nie znam gaznika , ale podejrzewam ze to dosc potrzebna rzecz :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
pnowak2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pt lut 13, 2009 15:32
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: pnowak2 » wt lip 28, 2009 10:00

niektórzy mówią na to gruszka podciśnienia chyba :)
dołączam się do pytania o wyjaśnienie przeznaczenia tego elementu i jak działa.



Genesis72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:00
Lokalizacja: Czestochwa

Post autor: Genesis72 » wt lip 28, 2009 10:16

1 Jakie ma znaczenie?
2 do czego powinna byc podpieta rurki?
Z gruszki izie jedna rurka, krora ma dzieli sie na 2 rurki
1 z nich idzie tam gdzie jest podcisnienie do serwa, nie wiem gdzie idzie druga rurka

Prosze o momoc
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 12:19 przez Genesis72, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jozak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 21, 2006 13:45
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Jozak » wt lip 28, 2009 11:22

Rozumiem, że to motor o oznaczeniu RF lub EZ.
Mam takie pytanie. Czy przy gaźniku Pierburg 2EE w silniku PN też powinna być taka grucha??



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lip 28, 2009 11:46

Jozak pisze:Czy przy gaźniku Pierburg 2EE w silniku PN też powinna być taka grucha??
nie


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Genesis72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:00
Lokalizacja: Czestochwa

Post autor: Genesis72 » wt lip 28, 2009 12:33

Może ktos ma schemat jak i do czego podjaczyc gruszkę?
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 16:17 przez Genesis72, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pnowak2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pt lut 13, 2009 15:32
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: pnowak2 » wt lip 28, 2009 14:49

ja nie wiem ale moge porobic fotki bo mam silnik rf i identyczna grucha zielona.



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » wt lip 28, 2009 15:39

Wezyk idzie z tej gruszki do trojnika kolo gaznika - potem jeden przewod do gaznika (do silownika pull down o ile dobrze pamietam - taki czarny z dwoma wyjsciami, znajduje sie po prawej stronie gaznika). Drugi przewod jak juz bylo wspomniane do rurek z serwa. No i banka magazynuje podcisnienie. Pozdro :bigok:

[ Dodano: 28 Lip 2009 15:43 ]
Miedzy trojnikiem a rurkami z serwa powinien sie znajdowac jeszcze zawor jednokierunkowy :bajer:
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 15:47 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt lip 28, 2009 15:49

To jest właśnie rezerwuar podciśnienia - nie jestem pewien, ale chyba chodzi o to, że on jakby stabilizuje podciśnienie w układzie podciśnienia - chodzi o to, żeby było ono mniej więcej cały czas jednakowe i nie zmieniało się nagle.



Genesis72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:00
Lokalizacja: Czestochwa

Post autor: Genesis72 » wt lip 28, 2009 22:14

Dzieki
Wezyk mi wyskoczyl i samochod sie zachowywall (na gazie) jakby lapal gaz
Teraz jest inaczej i sie sie do zycia

Do czego sluzy to czarmne pokretlo w czarnym urzadzeniu do ktorego jest wsuwany wezyk z gruszki (to jest pod filtrem powietrza- tylnia czesc)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 28, 2009 22:26

To siłownik "pull down". Jeden z elementów ssania autmatycznego. Widzę że zapoznajesz gaźniczek, więc wpisz sobie w google Pierburg 2E2 niedomagania wszystko ci wyskoczy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

teski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn cze 08, 2009 19:30
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: teski » wt lip 28, 2009 23:33

apropo co to jest ta rura w lewym dolnym rogu, przy lewym reflektorze? jak to sie nazywa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 274 gości