Vento '93 brak hamulców w trzech kołach, pedał w podłogę...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

servet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 16, 2008 09:14
Lokalizacja: BP

Vento '93 brak hamulców w trzech kołach, pedał w podłogę...

Post autor: servet » wt lip 28, 2009 07:57

Witam. Volkswagen Vento, 1,9GTD rocznik 1993. Zaczęło się od tego, że pedał hamulca czasem szedł do podłogi i "brał" dopiero za drugim a z czasem trzecim wciśnięciem. Wymieniona pompa hamulcowa (serwo), stary płyn wypuszczony, zalany nowy, cały układ odpowietrzony i dalej jest to samo. Pedał do podłogi, hamuje tylko jedno (prawy przód) koło. Wycieków płynu nigdzie nie ma. Doradzicie coś?



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » wt lip 28, 2009 15:12

4 kawałki rurki fi 5 , 4 słoiki, podnieść auto i postawić na podpórkach rurki zalożyć na odpowietrzniki i włóżyć do słoika, poodkrecać odpowietrzniki żeby pojawił się płyn w rurkach, pozakręcać i zaczać odpowietrzenie od najdalszego koła,


może być też zapowietrzona pompa, wtedy należy odpowietrzyć pompę



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt lip 28, 2009 15:18

układ dalej zapowietrzony


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lip 28, 2009 15:20

servet, porzadnie odpowitetrz układ.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt lip 28, 2009 16:57

Pytanie - co wymieniłeś: pompę i serwo czy tylko serwo bo trudno zrozumieć ten zapis w nawiasie...Jeżeli wymieniłeś POMPĘ to od niej zacznij odpowietrzanie - luzując przewody i poczekaj aż wypłynie płyn.Albo z kimś - pamiętaj że są dwa obwody.Zacznij od pierwszego pośrodku pompy.Luzowanie i dokręcanie przewodu:Luzowany i powolne depnięcie na pedał,przytrzymać pedał i zakręcić przewód.Powtarzasz aż będzie czysty płyn.Następnie tak samo drugi obwód - koniec pompy.Postępowanie identyczne.Dalej to koła - zasady znasz... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 399 gości