Strona 1 z 2

rozrzad

: pt paź 28, 2005 03:37
autor: gigit
mam problem z ustawieniem zebatek na walkach rozrzadu w passacie 1.8v20

: pt paź 28, 2005 14:22
autor: Arcturus
No to chyba nie jest takie proste jak wymianarozrządu w ASO w tym silniku kosztuje 1800PLN a w innych 600-800!
Nie zazdroszcze!

: pt paź 28, 2005 16:54
autor: Dar
Zgadzam się z poprzednikiem, jednak możesz spróbować z kimś kto zna się na tym musisz szukać punktów tak aby ustawić je w odpowiedniej pozycji. Są one na zębatkach bite.

: pt paź 28, 2005 22:06
autor: spek
Powiedz w czym jest konkretny kłopota a spróbuje ci jakoś pomóc.

: sob paź 29, 2005 00:13
autor: gigit
nie moge ustawic walkow rozrzadu na lancuszku bo bie wiem gdzie sa nabite znaki na zebatkach znalazlem na panewkach strzalki ale na kolach zebatych nic nnie ma taki mam problem

: sob paź 29, 2005 10:55
autor: spek
To albo nie pomyślałeś i nie zrobiłeś swoich znaków jak zaczołeś to rozbierać albo ci strzelił łańcuch? podaj nr GG

: sob paź 29, 2005 12:49
autor: gigit
jak odebralem go z warsztatu to mi zle ustawili wiec robienie znakow nie mialo sesu pozatym myslalem ze sa znaki jak w kazdym innym samochodzie moje gg 5754994

: sob paź 29, 2005 18:00
autor: siwy224
Są chyba nacięcia z tyłu wałka wkładasz tam płaskowniki na płasko do powieżchni głowicy nie robiłem jeszcze rozrządu w tym silniku ale wiem że VW stosuje takie sposoby ustawienia.ps po co wymieniałeś rozrząd łańcuchy wytrzymują bardzo duże przebiegi km ,jaki jest przeb. tego passata?

: ndz paź 30, 2005 15:22
autor: gigit
94000 mil nie wymienialem lancucha bo jest oki ale w warsztacie mi zle go ustawili

: ndz paź 30, 2005 16:55
autor: siwy224
Z kąt ten wniosek że żle go ustawili???Moim zdaniem ,nie jestem pewien jakby przestawili ci rozrząd na którymś wałku to by ci pogieli zawory przestawienie łańcucha o jeden ząb powoduje duze przestewienie całych cyklów pracy roz. tym bardziej w 20-to zaworowym silniku, a niestety o pół zęba się nie da cudów nie ma. Wyjaśnij jakie masz zastrzenia. Chyba że jest to silnik bezkolizyjny w co nie chce mi sie wierzyć.

: ndz paź 30, 2005 22:03
autor: gigit
po odbiorze z warsztatu zaczol zle chodzic zrobil sie slaby i nie wchodzil mi na wysokie obroty max to 4000 obrotow i zaczol przerywac ogolnie jezdzilo sie tym jak maluchem bez jednego gara

: ndz paź 30, 2005 22:54
autor: siwy224
Na wolnych równo chodzi na wszystkich cyl.?Jedz i sie kłuć z hamami ,a po co zdejmowali łańcuch? głowica czy co ,przyczyn może być dużo iskra tam są cztery cewki wystarczy żle wpiąć wtyczke i jest problem głupie podcisnienie na odległość ci nie pomoge niestety ,a lubie takie zagatki z resztą tam już zapłaciłeś to wal do nich papraków niech poprawiają napisz co było jestem ciekaw.Jak roz. bedzie ok lub go poprawią i bedzie tak samo każ sprawdzić ciś. w cyl. może już zawory ci pogieli nie daj sie zrobic w h...............ja że to nie ich wina pisz dokładniej co robili to ci może pomoge za mało wiem bedziesz wiedział co im mówić nara

: pn paź 31, 2005 17:38
autor: gigit
problem polega na tym ze ja mieszkam w anglii a robilem to w polsce. na wolnych obrotach chodzi mi dobrze alejak go zapale to wchodzi mi na 2000-2500 i dopiero po paru sekundach spadaja a pozniej jak dojezdzam do skrzyzowania np to jak wcisne sprzeglo i puszcze gaz to zostaja mi na 2500-3000 obrotow i nie spada problem znika jak sie silnik rozgrzeje ale jest slaby to juz nie ten 1.8 i na wysokich obrotach go szarpie na postoju to wykrece 4500 obrotow i c.......

: pn paź 31, 2005 17:47
autor: melon
podaj oznaczenie silnika i z jakiego roku jest passat...