rozrzad

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gigit

rozrzad

Post autor: gigit » pt paź 28, 2005 03:37

mam problem z ustawieniem zebatek na walkach rozrzadu w passacie 1.8v20



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pt paź 28, 2005 14:22

No to chyba nie jest takie proste jak wymianarozrządu w ASO w tym silniku kosztuje 1800PLN a w innych 600-800!
Nie zazdroszcze!



Awatar użytkownika
Dar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 13:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Dar » pt paź 28, 2005 16:54

Zgadzam się z poprzednikiem, jednak możesz spróbować z kimś kto zna się na tym musisz szukać punktów tak aby ustawić je w odpowiedniej pozycji. Są one na zębatkach bite.



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » pt paź 28, 2005 22:06

Powiedz w czym jest konkretny kłopota a spróbuje ci jakoś pomóc.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

gigit

Post autor: gigit » sob paź 29, 2005 00:13

nie moge ustawic walkow rozrzadu na lancuszku bo bie wiem gdzie sa nabite znaki na zebatkach znalazlem na panewkach strzalki ale na kolach zebatych nic nnie ma taki mam problem



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » sob paź 29, 2005 10:55

To albo nie pomyślałeś i nie zrobiłeś swoich znaków jak zaczołeś to rozbierać albo ci strzelił łańcuch? podaj nr GG


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

gigit

Post autor: gigit » sob paź 29, 2005 12:49

jak odebralem go z warsztatu to mi zle ustawili wiec robienie znakow nie mialo sesu pozatym myslalem ze sa znaki jak w kazdym innym samochodzie moje gg 5754994



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » sob paź 29, 2005 18:00

Są chyba nacięcia z tyłu wałka wkładasz tam płaskowniki na płasko do powieżchni głowicy nie robiłem jeszcze rozrządu w tym silniku ale wiem że VW stosuje takie sposoby ustawienia.ps po co wymieniałeś rozrząd łańcuchy wytrzymują bardzo duże przebiegi km ,jaki jest przeb. tego passata?



gigit

Post autor: gigit » ndz paź 30, 2005 15:22

94000 mil nie wymienialem lancucha bo jest oki ale w warsztacie mi zle go ustawili



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » ndz paź 30, 2005 16:55

Z kąt ten wniosek że żle go ustawili???Moim zdaniem ,nie jestem pewien jakby przestawili ci rozrząd na którymś wałku to by ci pogieli zawory przestawienie łańcucha o jeden ząb powoduje duze przestewienie całych cyklów pracy roz. tym bardziej w 20-to zaworowym silniku, a niestety o pół zęba się nie da cudów nie ma. Wyjaśnij jakie masz zastrzenia. Chyba że jest to silnik bezkolizyjny w co nie chce mi sie wierzyć.



gigit

Post autor: gigit » ndz paź 30, 2005 22:03

po odbiorze z warsztatu zaczol zle chodzic zrobil sie slaby i nie wchodzil mi na wysokie obroty max to 4000 obrotow i zaczol przerywac ogolnie jezdzilo sie tym jak maluchem bez jednego gara



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » ndz paź 30, 2005 22:54

Na wolnych równo chodzi na wszystkich cyl.?Jedz i sie kłuć z hamami ,a po co zdejmowali łańcuch? głowica czy co ,przyczyn może być dużo iskra tam są cztery cewki wystarczy żle wpiąć wtyczke i jest problem głupie podcisnienie na odległość ci nie pomoge niestety ,a lubie takie zagatki z resztą tam już zapłaciłeś to wal do nich papraków niech poprawiają napisz co było jestem ciekaw.Jak roz. bedzie ok lub go poprawią i bedzie tak samo każ sprawdzić ciś. w cyl. może już zawory ci pogieli nie daj sie zrobic w h...............ja że to nie ich wina pisz dokładniej co robili to ci może pomoge za mało wiem bedziesz wiedział co im mówić nara



gigit

Post autor: gigit » pn paź 31, 2005 17:38

problem polega na tym ze ja mieszkam w anglii a robilem to w polsce. na wolnych obrotach chodzi mi dobrze alejak go zapale to wchodzi mi na 2000-2500 i dopiero po paru sekundach spadaja a pozniej jak dojezdzam do skrzyzowania np to jak wcisne sprzeglo i puszcze gaz to zostaja mi na 2500-3000 obrotow i nie spada problem znika jak sie silnik rozgrzeje ale jest slaby to juz nie ten 1.8 i na wysokich obrotach go szarpie na postoju to wykrece 4500 obrotow i c.......



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn paź 31, 2005 17:47

podaj oznaczenie silnika i z jakiego roku jest passat...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 373 gości