Strona 1 z 1

dziwne objawy po skręci kół

: sob lip 25, 2009 18:36
autor: rafal89wlodz
Witam gdy na psotoju na wlączonym silniku skręce koła na maksa w obojetne którą stronę slychac tak jakby jakies pisk ryk ciezko opisac i przy tym obroty spadaja silnie w dol co to moze byc??

: sob lip 25, 2009 18:38
autor: Viriss
Obstawiam ze cos sie dzieje z pompa wspomagania. Dzieje sie tak jak skrecisz koła do oporu ?

: sob lip 25, 2009 18:42
autor: golfer_1984
luźny pasek od wspomagania, naciągnij go i pisk, ryk zniknie :grin:

: sob lip 25, 2009 19:21
autor: rafal89wlodz
tak dzieje sie tak jak skrece kola na maksa.

a gdzie ten pasek jest dokladnie??:P


mozliwe ze od tego spadaja mi obroty np na 400 jak wylacze silnik wksaskuje na normalne i potem jest ok?>

: sob lip 25, 2009 19:22
autor: Viriss
Wydaje mi sie ze pasek raczej nie powodował by tak drastycznego spadku obrotow. Pompa i pasek jest pod alternatorem. Zobacz w jakim stanie masz pasek i jak jest naciagniety.

: sob lip 25, 2009 19:26
autor: wojtas4589
Pasek od wspomagania, mam tak samo jak skręce do końca

: sob lip 25, 2009 20:59
autor: ŁukaszMan
U mnie też tak jest. I w golferach od kumpli też tak jest. Dociągniesz pasek i po skręcie do oporu będzie słychać tylko pompę. I tak zostaw. Mi przy skręcie do oporu obroty spadaja na jakieś 600. Ale staram sie nie dociągać kierą do oporu bo po co pompe męczyć :)

: sob lip 25, 2009 21:35
autor: dziabi3
haha


tak koledzy jest


wtedy pompa pompuje na max czyli ok 10 bar a w przypadku oleju to dużo jak na taki układ i wtedy zawór przelewowy sie uruchamia na pompie i jest taki bucczenie


ale dętego jak masz zarznięty pasek lub słabo napięty to masz pisk jeszcze



powinno sie unikać trzymania na max kiery


dobijamy na maks i cofamy ociupine