Strona 1 z 1

[mk2]zmiana z dużego wieloklinu na mały???

: śr paź 26, 2005 20:42
autor: BMBL
Czy wogle jest możliwa taka roszada? Mam u siebie na kolumnie wieloklin o średnicy ok 26 mm. a w kierownicy ok. 17mm. co mam zrobić??? Naby raczej nie moge zmienić bo rzadko się trafiaja na 7 śrub... :kac: widziałem na allegro kiedyś przejściówkę ale to była z małego na duży, a mnie jest potrzebne odwrotnie :crazy: Proszę o pomoc!

[ Dodano: Sro Paź 26, 2005 22:23 ]
słyszalem jeszcze, że ktoś zbijał z kolumny kierowniczej tą tulejkę, żeby mały wieloklin odsłonić... jak to zrobić żeby było dobrze?? :goof:

Re: [mk2]zmiana z dużego wieloklinu na mały???

: śr paź 26, 2005 22:59
autor: MaLiBU
BMBL pisze:Czy wogle jest możliwa taka roszada? Mam u siebie na kolumnie wieloklin o średnicy ok 26 mm. a w kierownicy ok. 17mm. co mam zrobić??? Naby raczej nie moge zmienić bo rzadko się trafiaja na 7 śrub... :kac: widziałem na allegro kiedyś przejściówkę ale to była z małego na duży, a mnie jest potrzebne odwrotnie :crazy: Proszę o pomoc!

[ Dodano: Sro Paź 26, 2005 22:23 ]
słyszalem jeszcze, że ktoś zbijał z kolumny kierowniczej tą tulejkę, żeby mały wieloklin odsłonić... jak to zrobić żeby było dobrze?? :goof:
ja tego osobiscie nie testowalem ale na 99,9% tak jest ze jak zbijesz nakladke to masz waski wieloklin. Nakladke sciagniesz tylko ściagaczem do lozysk etc. no chyba ze kontowka potraktujesz ale nie polecam :helm:

: czw paź 27, 2005 07:19
autor: Gwiazdor
Dokładnie tak ściągasz kierownicę obudowę manetek i jest tuleja z wieloklinem podpierana sprężyną. Sciągacz i zssuwasz tą tuleję i masz mniejszy wieloklin.

: czw paź 27, 2005 08:09
autor: osabzyk
Czy ta tuleją o której mówicie po zdjęciu nadaje się na nałożenie na mały wieloklin i tym samym przejśc na duży ???? Bo ja takiego czegos wlasnie szukam do VW polo 86c

: czw paź 27, 2005 09:46
autor: 1 6 D
Ja zmieniałem wielkość wieloklinu pare razy i chce dodać że są 2 rodzaje sprężyn i przy małym wieloklinie jest nałożona podkładka zaciskowa.

: pt paź 28, 2005 00:26
autor: MAPET
dokladnie nie wystarczy zdajc tej tulejki ale za parenascie zeta dokupic reszte bo sa inne sprezyny i podkladki..
pzdr

: pt paź 28, 2005 19:53
autor: BMBL
powiedzcie co trzeba zdjąć. Zakładałem sciągacz na wysokości czerwonej kreski. Potem sie dokopałem do wysokości niebieskiej za którą jest sprężyna...

: sob paź 29, 2005 08:27
autor: 1 6 D
To co ściągałeś trzeba zdjąć do końca i tam pod tym będzie mały wieloklin.

: sob paź 29, 2005 17:30
autor: BMBL
MAPET pisze:dokladnie nie wystarczy zdajc tej tulejki ale za parenascie zeta dokupic reszte bo sa inne sprezyny i podkladki..
pzdr
MAPET jaka reszte trzeba dokupić? Co dokładnie :food: :pub:

: sob paź 29, 2005 23:25
autor: MAPET
sluchaj ja podjechalem do sklepu z czesciami i powiedzialem ze chce wymienic i sprawdzilismy w ETCE... i to jest komplet tych podkaldek i sprezyn.. ew jak co odezwij sie jutro wieczorem bede na moim kompie to sprawdze w Etce moze..
pzdr

: ndz paź 30, 2005 01:36
autor: vwfun
podważ śrubakiem i bedzie dorze testowałem u k umpla

: ndz paź 30, 2005 01:36
autor: tauka
Chłopaki. Wystarczy zdjąć tą tulejkę, na której jest duży wieloklin i juz macie mały. Jak chcecie spowrotem duży to znowu tulejke wbijacie. Ja tak wiele razy robiłem. A do tych tulejek to mam juz nawet specjalny ściągacz :P

: pt lis 04, 2005 20:48
autor: BMBL
chłopaki... :crazy: próbowałem ściągaczem do łożysk na trzy łapki, na dwie łapki... zębami :goof: i nic.. zakładałem na wysokości tej czerwonej kreski... tulejka sie nie ruszyła, a kawałek odprysło :crazy: Co robić.. bo kiera stygnie :oops:

: ndz lis 06, 2005 19:55
autor: Konradvw
nic na siłe.. wszystko młotkiem ... :grin: